UKEN SOM GIKK

Akkurat nå sitter jeg i skrivende stund på kjøkkenet ved baren og venter på å få besøk.. æææ. Det er alltid like hyggelig å få besøk og denne gang er det mamma og farmoren min som kommer! Farmor har aldri vært her før derfor blir det ekstra stas å vise frem huset og byen jeg har flyttet til! Ellers skal det bli utrolig koselig å bare ha dem her selv om jeg har begynt på skolen og må dra dit fra morgenen av.

Ukens opptur er garantert fadderuken på Bi. For en uke!! Jeg skulle så gjerne ønske at flere fikk med seg den uken der, det er virkelig en opplevelse for livet, man blir kjent med mange nye mennesker, fester og lever livet før man skal begynne på skolen. Jeg skal ikke legge skjul på at det er litt deilig at uken er over også, da man blir sliten av det, men igjen vet jeg at jeg kommer til å savne det.

Ukens nedtur kunne jeg gjerne ha vært foruten.. Denne uken har vært hard for min del og jeg merker på hele kroppen at det skjer mye nytt i livet. Det henger stress over skuldrene mine for å blant annet få unnagjort husvask og slikt, i tillegg skal jeg ha blogginnlegg klar også dra på skolen og gi 100% der. Det er ganske tungt, men jeg liker det også. Det som har vært kjipt med dette denne uken er at jeg ble sånn halvveis syk og klarte ikke å delta på alt. Jeg har kastet opp og vært helt utkjørt, nesten som jeg bare vil ligge inne i et mørkt rom hele dagen lang, uff. Først tenkte jeg kanskje at jeg var gravid (noe jeg alltid gjør dersom jeg kaster opp), men det er jeg ikke, derfor tror jeg det er stress og det at jeg ikke finner helt roen enda. 😥

Ukens tanke har vært om jeg kommer til å orke og dra på Utopia i Stavanger i helgen.. det suger, men jeg vil likevel prøve så godt jeg kan å få tid til det. Utopia er en festival i Stavanger og hvem vil vel ikke støtte opp sin egen hjemby? Jo, jeg vil nemlig stille opp og være der.. kanskje jeg bare må presse meg dit, legge jobben på hylla i helgen og kose meg? Eller kanskje bare jobbe samtidig, herregud.. jeg er helt ute å kjører.

Ukens cravings er UTEN TVIL lapper. HAHAHA. Dere lurer nok på hvorfor? og jeg gjør det samme. Tror jeg kom over en video på Instagram der de lagde lapper og etter det har jeg cravet det i flere dager helt til i går da Henrik og jeg fikk nok overtenning til å faktisk lage det, NAM.💥

Ukens avgjørelse er at jeg skal begynne med skolearbeid allerede denne første skoleuken! Jeg skal få alt i boks av bøker, satt meg inn i timeplanen, lese meg opp på fagene før jeg skal ha forelesning og mye mer. Dette høres nok ikke ut som en avgjørelse, men for min del er det ganske hektisk og jeg SKAL klare det.

Ukens låt er Instagram – Dimitri Vegas & Like Mike, David Guetta, Daddy Yankee, Afro Bros og Natti Natasha.

Ukens matrett er kebab!! Det er så sinnsykt digg.

Ukens favoritt-bilde er…

Dette bilde viser stort sett hverdagen vår. Da mener jeg HVER eneste dag. Vi trener sammen og elsker det!! Jeg er så stolt over oss to som har funnet en hobby sammen som begge to elsker.

Ukens mest leste innlegg

1. FØRSTE SKOLEDAG, BI BERGEN

2. PÅFYLL OG NYE SMAKER I KJØLESKAPET VÅRT

3. KONSEKVENSENE ETTER PARADISE HOTEL

4 kommentarer
    1. Hvor er jakken fra?
      Og kan du lage et innlegg hvor du viser hvordan du redigerer bildene dine? Så utrolig fine!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg