KONSEKVENSENE ETTER PARADISE HOTEL

Reklame | NELLY

TOPP HER (20% RABATT) – SKJØRT HER – VESKE GUCCI – SKO STEVE MADDEN

For snart ett år siden var jeg på mitt aller første live intervju utenom de vi hadde under premieren til Paradise Hotel. Jeg husker enda hvor nervøs jeg var til å stille opp på dette intervjuet som skulle være i hjembyen min Stavanger. For det første ante jeg ikke hva jeg kom til og for det andre hadde jeg lite peiling på hva de kom til å spørre meg om.. dette fikk jeg og ja – jeg svarte på alt den gang og dersom dere ønsker å se videoen kan dere klikke her

Hvilke konsekvenser fikk du etter Paradise Hotel?

Hvem er egentlig du?

Angrer du på at du deltok på Paradise Hotel?

Syns du det er et “skandalehotell”? Mistet jobben?

Hva er en influenser?

Hadde du tenkt før du var med på Paradise Hotel at du ville bli en influenser?

Deler du alt om deg selv i detaljer?

Kreft? Operasjoner? Sex på tv?

Hvordan var det å komme hjem til Klepp etter deltagelsen?

Forberedte du deg på å bli hatet?

Hva er det verste du har fått høre?

Hvorfor blogger bloggere dersom de fleste har angst og at blogg gir dem angst?

Hvor er Ingrid om 5år? Vil du leve av bloggen?

Jeg husker ikke at jeg delte dette intervjuet da det faktisk lå ute i fjor(??) og derfor gjør jeg det nå. Det er snart ett år siden jeg svarte på disse spørsmålene og tro meg – i dag vil jeg si at jeg har forandret mitt siden den gang. Hva syns dere? Forresten, i intervjuet røper jeg noe veldig spesielt som skjedde med meg etter at jeg deltok på Paradise Hotel. Det er kanskje noe av det mest krenkende jeg har opplevd og dette kom fra et voksent utdanna menneske. Jeg snakker om konsekvensene jeg fikk etter at jeg deltok på Paradise Hotel, om jeg angrer på at jeg deltok eller ikke, om jeg syns det er et skandalehotell.. jeg forteller mer om jobben min som jeg ble tvunget til å si opp i, jeg snakker om det å være/å bli en influenser, kreften og sex på tv.. operasjoner og alt dere kan tenke dere blir delt i dette intervjuet og husk at dette er snart ett år siden, ting har forandret seg og det vet dere dersom dere leser bloggen fast! 

KLIKK HER FOR Å SE INTERVJUET OG FOR Å FÅ SVAR PÅ DISSE SPØRSMÅLENE.

8 kommentarer

Siste innlegg