UKEN SOM GIKK

Akkurat nå:

Sitter jeg hjemme i Stavanger sammen med Henrik! Denne helgen har vi festet både fredagen og lørdagen.. kjenner det tar på kroppen og jeg kan ikke huske sist jeg var så dårlig (hangover) etter en bytur. Uansett, på fredag var vi på grillfest hos en kompis av Henrik og i går var vi i en innflytningsfest hos en veldig god venninne av meg, dritgøy. Sååå, vi takker for en fin helg hjemme nå før vi drar hjem til Bergen igjen om noen minutter.

Ukens opptur:

Det må være at Henrik endelig fikk hilse på vennene mine og ikke minst farmor og mormor! Nå er det ikke mange som mangler før han har møtt de fleste. Det som også har vært en stor opptur denne uken har vært det å få se familie og venner igjen! Jeg savner de sårt nå som jeg bor i Bergen og tiden sammen med de når jeg først er hjemme er gull verdt. ✨

Jeg har også et tips å komme med! Podcaster er noe jeg og Henrik har sett på som en stor opptur denne uken, for herregud så gøy det er å høre på podcaster (spesielt) når man kjører 4,5t i bil. Love it.

Ukens nedtur:

Litt for lite trening og mye hangover.. jeg hater meg selv for dette, likevel må det til en gang i blant og heldigvis er det ikke en vanesak for meg lenger.

Ukens tanke:

Det må være skolestarten som er allerede i morgen!! Hva faaaaaader?! sjukt. Jeg gruer og gleder meg så sinnssykt mye.. hvor skal jeg gjøre av meg? heldigvis får jeg kommet i gang med dette og begynne på en utdanning jeg håper er riktig for meg.

Ukens cravings:

Sushi fra Sumo & Cheesecake balls de har der!! DET MÅ DERE SMAKE. 🤤

Ukens avgjørelse:

Trene selv om jeg skal ut på byen. Det betyr at jeg er nødt til å klare og trene med hangover eller trene før jeg drar ut på byen. Denne uken som kommer blir dette virkelig satt på prøve hos meg – det er fadderuke som innebærer mye fest og mange nye vennskap + vanskeligere å trene.

Ukens låt:

Higher love – Kygo

Ukens matrett:

Spansk mat! Farmor er hjemme på besøk i helgen og hun har også vært i Stavanger. Derfor har det vært mye spansk mat på menyen og det er digg det.

Ukens favoritt-bilde:

Jeg ler meg i hjel!! HAHAHAHA. Har dere sett Herman Flesvig på instagram før? Sjekk der først også finner dere ut hvorfor jeg enda ler av dette bilde og ikke minst hvor mye jeg lo da jeg fikk det tilsendt. Elsker denne type humor!

Ukens mest leste innlegg:

1. BLE TVUNGET TIL Å SI OPP JOBBEN MIN

2. DETTE FANT JEG DA JEG STALKET MEG SELV

3. JEG BLE SÅ SATT UT AT JEG HOLDT MEG FOR ØRENE

2 kommentarer
    1. Om du kan legge ut din spilleliste. Helst ikke på Spotify fordi jeg har ikke det. Kan du bare skrive lista her i kommentarfeltet?💓💓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg