UKEN SOM GIKK

Reklame | @BEAUTYBYMAYLINN & FAMME.NO

Akkurat nå:
Nå har jeg akkurat kommet meg hjem og fått tid til å se gjennom resten av dagens planer. I morges sto jeg opp kl. 09:30, tok solarium og dro deretter på trening og sprang meg i hjel. Det vi gjorde på trening i dag var å springe 5km! Det var så jævlig tungt det.. og etter det sprang vi 15 intervaller – 30sek på og 30sek pause. Tro meg – dette er tungt. Etter trening dro jeg til flinkeste May Linn her i Åsane for å fylle på vippene mine! Det er sommer og det føles utrolig bra å ha mye vipper på! Love it. Hun er dritflink og jeg syns hun legger utrolig fine vipper med mye volum! Ellers skal resten av dagen gå til å poste noen nye klær, blogge mange innlegg og trene en økt til.

Ukens opptur:
Denne ukens opptur var desidert det at mamma fikk lov til å ta cellegift i dag! Det føles utrolig bra etter en del ganger med nei + en operasjon.. jeg er kjempeglad på mammas vegner og håper virkelig at hun får fred en god stund fra mer plager og operasjoner.

Ukens nedtur:
Vi hadde endelig funnet en plass vi ønsket å dra til i syden og da vi skulle betale for billettene var det helt plutselig utsolgt. Billettene bare forsvant ut av det blå og sekunder før der igjen sto det at det var 6 billetter igjen.. det er så merkelig og jeg føler at vi virkelig har hatt uflaks denne sommeren!

Ukens tanke:
Dette er desidert hvor fantastisk det faktisk er å være i Norge på sommeren! Fyfader jeg har endret synet mitt på det å reise til syden. Syden har alltid vært en vanesak og noe jeg hele tiden “har måtte gjøre” om sommeren, men nå syns jeg det er deilig å være hjemme i Norge også.. misforstå meg riktig – jeg elsker syden og kommer garantert til å reise dit i år også, men guuuud hvor deilig det er å være hjemme også, spesielt dersom man gjør noe utav det som å reise på hytten, sole seg, spise is, bade også videre.

Ukens cravings:
Junkfood!! Vi spiser veldig sunt og det at jeg ikke får i meg noe junkfood går utover humøret mitt.. merkelig nok. Skulle ønske det fantes noe lignende McDonalds som er sunt! Kan ikke noen snart finne opp noe der??

Ukens avgjørelse:
Denne uken har jeg bestemt meg for å ikke spise noe snop eller drit. Jeg skal kun trene og spise sunt for å se hvor mye som forandres i mitt favør. Jeg er sulten etter resultater og kommer til å jobbe hardt for det nå som jeg har mye tid til overs.

Ukens låt:
Bergen By – Aleksander Meso

Ukens handleliste:
Jeg har for aller første gang prøvd ut treningsklærne Famme å tenkte og vise dere hva jeg har klikket med meg hjem derfra! Dette er uten tvil mitt nye favoritt treningsmerke og jeg kommer garantert til å gi bort mine gamle treningsklær for disse er hundre ganger bedre. Forresten, dere får nå 10% rabatt ved å handle gjennom denne linken her. Eller ved å skrive inn INGRIDAGUILUZ-10 i kassen <3

TOPP HER

TIGHTS HER

TOPP HER

Ukens mest leste innlegg:

1. JEG ER STOLT OVER KROPPEN MIN

2. EN TING JEG ALDRI HAR FORTALT

3. NYTT FRA NELLY + 25% RABATT

13 kommentarer
    1. Hvorfor tar du solarium? Det er jo kreftfremkallende, og med tanke på at moren din har kreft har vell du også en sjanse for å få det?😳

        1. Mengde solarium har absolutt ikkje noke å seie. Tok sol ett par ganga før eg skulle til Spania for noken år tilbake, fikk solskada hud (såg ut som føflekk). Reiste til legen å fjerna den, der var det kreftcelle i området – så måtte ned å fjerne meir🙏🏼 Bare godt det ikkje hadde spredd seg vidare..

        2. Dette stemmer ikke. Solarium er livsfarlig, og at «kroppen trenger sol» er feilinformasjon. Kroppen trenger D-vitamin. Det trenger en ikke legge seg i solarium for å få.

        3. Hei Ingrid. Du er en av mine favoritter, og mener dette absolutt ikke som kritikk, sier det kun fordi jeg bryr meg. Solarium er ekstremt farlig, som du kan se i de kommentarene over. Lyset i solarium er direkte UVA stråler; disse strålene gjør deg brun. De strålene som er gode for oss mennesker er UVB; disse kommer med D-vitamin. Kort sagt så er det mange fler UVA enn UVB stråler i solarium, i forhold til strålene som kommer fra solen. Derfor er ikke solarium godt for kroppen i den betydning at du ikke får D-vitamin, noe jeg oppfatter du mente som at kroppen skal ha litt sol i blant, og i tillegg øker risikoen før hudkreft drastisk hver gang du bruker det, uansett hvor stort mellomrom, fordi du får disse UV strålene så nærme kroppen, og kan lettere derfor danne endring i DNAet, i form av pigmentflekker. Dette vet du nok, i og med at moren din dessverre har kreft, men kreft kan nettopp være dette; endring i DNA. Da kommer svulster, enten i form av en svulst, en føflekk, eller en endring i en pigmentflekk i huden. Og dette kan skje etter en gang du har tatt solarium, eller 1000, og med svært lite, eller svært stort, mellomrom. Jeg tenker bare dette er viktig informasjon som du bør vite (og hvis du allerede vet det, som du bør fronte for jeg er veldig sikker på at med en kommentar som setter solarium i en «trygg» posisjon av deg kan fort yngre lesere lett bli påvirket og tenke at solarium ikke er så farlig likevel). 🙂

          1. Det «anonym» sa! Synd du «clickbate» med denne kommentaren på instagram og feilinformerer yngre lesere. Flott at «anonym» oppi her kommer med rett informasjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg