NYTT FRA NELLY + 25% RABATT TIL DERE

Reklame | NELLY

KJOLE HER

Hei dere! Akkurat nå sitter jeg hjemme i sofaen og har fått en svær pakke i fra Nelly i posten. Jeg er nødt til å vise dere alt det fine jeg har bestilt fra Nelly som skal pakkes rett ned i kofferten min som ligger klar til en spontan sydenferie! Det kommer nok ikke som et sjokk at jeg elsker alle klærne jeg har bestilt fra Nelly, alt passer perfekt til syden og derfor har jeg lyst til å tipse dere om dette + gi dere en egen personlig rabattkode som gir dere 25% rabatt på alt i fra nly by nelly kun til dere som leser bloggen min!! Det er gøy og husk at jo mer den blir brukt jo oftere vil jeg kunne gi ut rabattkoder til dere – derfor er det ekstra gøy om dere tipser dette videre til venner og familie slik at de også kan bruke rnbattkodene som kommer her på bloggen <3

KLIKK HER OG SKRIV INNINGRID25 SOM GIR DERE 25% RABATT PÅ ALT FRA NLY BY NELLY

Koden gjelder i 48t fra og med i dag (mandag). Så hurry up!! God shopping <3

TOPP HERSKJØRT HER

TOPP HER  SKJØRT HER

TOPP HER  | SKJØRT HER

TOPP HERSKJØRT HER

TOPP HER | STRAND SKJØRT HER

TOPP HERHVIT FLUFFY SKJØRT HER

TOPP HERLEOPARD SKJØRT HER

HVIT TOPP HERSKJØRT HER

SVART KJOLE HER

HVIT STRANDKJOLE + HVERDAGSKJOLE HER

FAVORITT TOPP HERFAVORITT SKJØRT HER

KJOLE HER

PLAYSUIT HER

BRUN HVERDAGSSKOLE HER

7 kommentarer
    1. Jeg skjønner ikke helt hvordan du tror at det går ann å gjøre en forskjell på rumpa i løpet av 2 uker.. Ikke for å være slem. Men å bygge muskler på rumpa og få løfta den tar lang tid. Samme med at dere skulle trene osv 2 uker før ferie- det vil jo ikke gjøre noe forskjell. Det er jo bare fakta, eller så hadde jo alle ville trent hvis man ser forskjell så fort. Skjønner bare ikke helt hvordan du mener at det går ann?

    2. Hello<3 hvilken størrelse har du den hvite strandkjole i? Ser at de kun har XS/S og M/L som str
      Hilsen Sandra ❤️

    3. Svarte favoritt skjørtet med knyting/split på siden, hvordan er den i størrelsen? Stretch? Redd for at den er kort..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg