UKEN SOM GIKK

DETTE KOSE-SETTET FINNER DERE HER TIL 20% RABATT <3

AKKURAT NÅ: sitter jeg i sofaen i stuen vår hjemme og er vel egentlig lei av å holde meg inne selv om jeg gå ut å gjøre ting. Det er bare dette her med å faktisk gjøre noe selv også – for å hindre en så voldsom smitting og for å beskytte meg selv. Derfor ligger jeg her under dynen i stua, har kastet opp i dag helt random?! Aner ikke hvorfor.. kanskje jeg er gravid? og spist mye makaroni med ost, nam. Ellers ligger Henrik på soverommet vårt og slapper av.

UKENS TANKE: er at man virkelig skal ta vare på de man kjenner og andre mennesker generelt. Jeg har tenkt på dette hele uken og er redd at vi er for naive til å innse dette før det er for sent. Hvem må dø for at vi skal reagere? Svaret er ingen. Jeg er ganske lei av dette viruset nå, men det er utrolig viktig å henge med og lese på nyhetene for å holde oss oppdatert. Ellers har jeg vært inne på tanken med “hva om jeg blir smittet?”.. men jeg orker ikke tenke mer på det. Jeg kan ikke gjøre noe annet en å ta forhåndsregler og følge de.

UKENS RABATTKODE NELLY: nå får dere 20% rabatt på hele nelly ved å klikke på linken HER. Dere får også 30% rabatt på alle topper og gensere ved å klikke HER. Fort dere, tilbudet varer til imorgen kl 10:00. Det er helt sjukt hvor mye rabatt dere får.

UKENS OPPTUR: er definitivt mammas svar fra legene!! 😍 Altsååååå, hvor fantastiske nyheter er ikke det? Jeg har ikke ord. Tenk at tablettene hennes virker!! Hun er jo bare et mirakel og det har jeg sakt hele tiden.

UKENS CRAVINGS: har virkelig vært nugatti.. det er noe jeg egentlig ikke er så begeistret over, men denne uken har det bare gått i nugatti, hjelp. OG – de nye iskremene til Freia, herregud så gode de er.

UKENS AVGJØRELSE: var faktisk ganske vanskelig. Jeg har ikke skrevet noe om det, men det handlet om jeg skulle dra hjem til Stavanger og oppholde meg der i noen uker, eller være her i Bergen hjemme, sammen med Henrik. Vi har gått mange runder på disse tankene og det har vært veldig vanskelig å måtte “velge”.. viruset er begge plasser, men jeg hadde nok vært mer beskyttet hjemme da jeg hadde sluppet en samboer som gikk ut og inn dørene fra og til jobb hver eneste dag og som kan ta med smitte hjem. Det vi kom frem til var at jeg skulle holde meg i Bergen. Vi må ta forhåndsregler og jeg vil og har bestemt meg for å være ekstra flink til å holde meg hjemme og ikke være så sosial. Jeg er redd og jeg vil ikke bli smittet, men samtidig trenger vi hverandre. Henrik og jeg er så utrolig glad i å være sammen og det føles bare ikke riktig å skulle være hjemme i kanskje flere uker og ikke kunne dra hjem til Bergen (man vet jo aldri hvor mye de stenger av). Tenk og flyene og fergene innenlands stenger..

UKENS TRENINGSOPPDATERING: har vært drit dårlig. Vi har trent lite og alt grunnet viruset og stengte treningssenter.. men vi skal få fikset opp i det i morgen og begynner allerede på an igjen da! Challengen er fortsatt i gang og det er bare å komme seg ut å trene eller å trene hjemme! Vil dere ha video på hvordan vi trener i disse tider?

UKENS KOSTHOLD: har også vært drit. Vi har spist mye godteri, kaker, chips og alt det der.. myr grunnet bursdagen til Henrik, men også fordi vi har råtnet inne på grunn av viruset, haha.

UKENS INNKJØP: Tror det må være insulin! Jeg har ikke handlet en drit, men jeg tenkte faktisk å kjøpe et nytt spill på playstationet, har dere tips??

UKENS YOUTUBEVIDEO:

UKENS MEST LESTE INNLEGG: 

  1. DET ENDELIGE SVARET FRA LEGEN
  2. TING Å GJØRE I KARANTENE ELLER OM DU KJEDER DEG
  3. VI LER AV HVOR TEIT VIRUSET ER
9 kommentarer
    1. Kan du ta en graviditetstest og ta video sammen med Henrik og filme reaksjonene seres. I og med at du lurte på om du kanskje var gravid??

    2. Er det sånn at du og Henrik ikke har kontakt i det hele tatt som han sier på Instagram? Og ikke er i samme rom osv.? Eller hvordan gjør dere det?
      Håper virkelig du ikke blir syk og at alt går bra med deg som er i risikogruppen! Bra at du tar dette seriøst, det er dødsviktig! <3

      1. Vi er sjeldent i samme rom, hele går var vi vel egentlig ikke sammen! I dag er han bedre så vi har vært i samme sofa med avstand, men ikke noe mer <3 han oppholder seg på rommet sitt og jeg ellers i huset. Tusen takk! Det håper ikke jeg heller <3

    3. Vi alle er klare over at du har diabetes type 1, flere tusen i norge som har det. Selv har jeg hatt det i 5 år. Men man trenger ikke skryte at du har diabetes type 1. Det er absolutt ingen grunn til å skryte over at du he diabetes type 1, det er ikke noe å skryte over. Å vi forstår du er i risikogruppen, det er jeg også… Men ikke noe jeg skryter av. Eller legger ut om hver eneste dag… Ja jeg vet hva som skjer om vi diabetikere får viruset, men hva er nytten med og skryte. Du bruker diabetesen din mot alt til… Gi deg, å heller motiver folk til å følge reglene og vask hendene…. ALLE VET DU HAR DIA1. Takk.

      1. Hun legger ikke ut hver eneste dag, langt ifra! Og uansett, Ingrid har ikke levd med det så lenge og det er enda litt nytt, mens du som har hatt i 5 år er godt vandt med det?

      2. Jeg skryter jo overhode ikke av det, men jeg er også ikke redd for å vise at jeg har det fordi flere er flau over det – og jeg vil normalisere det. Ellers er jeg ganske flink til å ikke skrive om det hver dag <3 takk til deg.

      3. Diabetesen hennes er jo en del av hennes liv, og er jo bare fint at hu velger å dele om dette med oss? hvis du ikke liker det hu skriver om så er det jo rett å slett bare å ikke følge med på det hu legger ut, og noe med henne må da være interessant siden du faktisk tar det tid til å lese det hu skriver for å så slenge en slik kommentar:) Og greit, flere har diabetes, men de fleste får det som regels funnet ut når de er unge, og vokser derfor opp med det og det blir mere normalisert for dem. Mens det er faktisk ikke så lenge siden hu fant det ut, og hu er fortsatt i en periode da hu venner seg til det og kanskje enda gjør endringer på livsstilen for å kunne tilpasse seg bedre med å ha diabetes. Og det er jo fortsatt en større del av livet hennes, iallefall når det er så nytt. Slutt å heng deg opp i sånne ting, gå deg heller en tur:-) Stå på Ingrid, jeg digger deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg