DET ENDELIGE SVARET FRA LEGEN

Hei fine dere! Det er på tide å oppdatere dere angående mamma og kreften hennes. Det er en god stund siden nå og for dere som ikke har fått det med dere har hun vært så heldig å få begynne på noen helt nye medisiner mot kreften for tre måneder siden.

I dag på selveste fredag den 13 skulle mamma på en tre måneders kontroll på Stavanger universitetssykehus, men på grunn av stor smittefare fikk hun en telefon fra overlegen sin om at hun ikke fikk lov til å komme opp på den avdelingen. Dette medførte at hun ikke fikk ta ultralyd, men hadde da møte med overlegen på telefonen. I dag fikk hun vite at tablettene virker bra!! Dette er helt fantastisk!! ❤️ Jevnt under de tre månedene med nye medisiner i tablettform måtte hun ta blodprøver og det er på denne måten de kunne si til henne i dag at tablettene virker bra. De målingene de tar går på immunforsvaret og på kreftmarkør. Kreftmarkøren må være på under 50 (normalen), helst lenger under det. Mamma ligger mellom 9 og 11!!! Sinnsykt bra, herregud. Hun er crazy, en levende maskin. Immunforsvaret ligger over gjennomsnittet på et friskt menneske og i disse dager er det ingenting som er bedre.

Dette betyr at kreftcellene hennes er i dvale og vi håper at de ligger der i hundre år til, haha. Jeg er kjempeglad og dette har vært en super god nyhet for familie og venner i dag. Tablettene/den nye medisinen VIRKER. Hvor sinnsykt er ikke det? Jeg blir rørt, jeg har verdens sterkeste mamma, uten tvil.

19 kommentarer
    1. Utrolig fint å høre Ingrid! Det er gode nyheter! Du får hilse hele familien fra oss her i Oslo! ❤️❤️

    2. WAOOO!!! Gledestårer 🙏🏼♥️ Hun er helt RÅ!!! Så fantastisk,å jeg er så glad på deres vegne! Jeg tar av hatten,og bøyer meg i støvet for den dama,din vakre mamma! Nyd øyeblikkene og hverandre 🥰🎉🙏 Ameeeen!!!

    3. Så heldig du er.. Min mor har kjempet mot kreften i langt over 10 år. Brystkreft med spredning til lymfer, skjelett og så ble det i dvale, helt til det kom i hodet og levra.. Hun fikk vite for en mnd siden at hun ikke var døende, ble strålet i hodet i 10 dager, og fikk alvorlig komplikasjoner.. Nå ligger hun på sykehus med 30 sekunder mellom hver respirasjon.. Jeg sitter her 28 år snart med 4 barn og bare en søster som familie og helt knust for at mamma ble stjålet ifra oss.. Hun var helt fin for bare 1 mnd siden.
      Ta vare på hverandre, man vet aldri når man mister sine kjære😭

      1. Vi unngår for det meste godteri og det der i ukedagene, mens vi spiser mer kjøtt og grønnsaker en ris, pasta og poteter. Ellers spiser jeg det jeg vil i helgene ja, men begrenser!! slik det ikke blir burger til alle måltider eks. <3

    4. Hvilken medisin tar hun? Vet du navnet på tablettene?😊 Trenger ikke å svare hvis du ikke vil, men spennende å høre om da jeg er sykepleierstudent

    5. Ååå, så godt å høre. Mistet mamma til føflekkreft for tre måneder siden etter fire år med behandling, så krysser fingrene for at behandlingen funker lenge for moren din!

    6. ååå…så kjempeglad for å høre disse gladnyhetene 😀 La oss håpe at det er kun en vei nå..og det er oppover <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg