UKEN SOM GIKK

Reklame | NELLY

BODY HER, SKINNBUKSE ZARA, BELTE GUCCI, MARC JACOBS RING HER (20% RABATT)

Akkurat nå sitter jeg i Stavanger! Jeg nemlig hjemme på dagstur for å være med i en del møter og ikke minst for å fikse neglene mine før drømme weekend turen sammen med Nelly.com til helgen. Det er så deilig å få fine og freste negler før den turen og ikke minst få i boks møter og se familien min igjen, love it.

Ukens opptur er definitivt firmaturen sammen med Henrik til Stavanger. Herregud så gøy det er og gjett om jeg gleder meg til neste tur? Forhåpentligvis blir det en reise man sent vil glemme, vi har vel allerede fått en liten sneekpeak på turen og det kommer til å bli dødsbra. Gleder meg så sinnsykt mye allerede!!

Ukens nedtur fallet jeg hadde på Preikestolen.. auch. Det var dritvondt og kleint.. jeg klarte å skli på en stor stein full av grus og nesten faceplante i bakken rett foran Henrik, HAHA.. typisk Ingrid det.

Ukens tanke handler vel egentlig om trening og hvor mye jeg føler folk engasjerer seg som igjen betyr vanvittig mye for meg. Jeg har tenkt i lang tid på om jeg skal dele øvelser, matplaner og slike ting med dere, men jeg trenger litt mer tid. Underveis skal dere få jevnlige oppdateringer, bare fordi jeg vil hjelpe dere! I tillegg har jeg tenkt mye på hvor mange som plutselig skal poste før og etterbilder av kroppen sin nå på denne tiden som jeg gjorde det, hm, morsomt. Bra vi kan motivere hverandre og inspirere hverandre oss influensere imellom. 

Ukens cravings er garantert smågodt! Over til noe annet som jeg må fortelle dere. Jeg vet ikke hva det er, men jeg drikker seriøst kanskje 4,5 liter vann daglig og føler meg fortsatt jævlig tørr og tørst i munnen. Det kan hende jeg chugger en halv 1,5liter flaske med vann (og det lett som bare det), i tillegg har jeg hatt et ekstremt sug etter sukker.. noen vet hvorfor? Jeg har tenkt at det kanskje er fordi jeg trener såpass mye og spiser sunt.

Ukens avgjørelse er at jeg skal være med i podcast om ikke så altfor lenge og det kjenner jeg at jeg gleder meg fryktelig mye til.. for det første har jeg aldri spilt inn en podcast før og for det andre så er temaet vi skal snakke om veldig personlig og tøft, gled dere!! I tillegg har jeg vært i et telefonmøte som er utrolig spennende og som kommer til å bli dritbra. Deilig! ❤️

Ukens låt er Honey av 070 Shake, Ralphy River, Hack & Tree. Denne er ikke ny, men minner meg mye om Henrik da han har hørt en del på den, derfor har den nå blitt en favoritt og avspilles flere ganger daglig.

Ukens matrett er Bella Italia Åsane. Herregud så deilig det var å spise Bella igjen. Til dere som lurer bestiller vi alltid den pizzaen som heter Regina (med skinke) + hvitløksdressing, da er den PERFEKT. Nam, får vann i munnen av å snakke om det.

Ukens snakkis med Henrik er

Hva er vel ikke bedre en McDonalds dagen derpå? Hahaha. I tillegg spør han meg om å spise det i og med at vi har en deal om å ikke spise usunt, men for at vi skal få lov deler vi det med den andre slik vi ikke “jukser” for hverandre!! Problemene vi snakker om her en det jeg delte med dere i forrige innlegg og som handler om meg og mine ting etter andre mennesker.. + mye annet.

Ukens “private” bilder er..

Firmatur i Stavanger og en ny look på håret.

Verdens fineste og beste kjæreste.

Fyllesyke på vei hjem fra Stavanger i bussen, forferdelig hjemreise med spy langt oppi halsen.. HAHA.

Så stolt over kroppen min <3

Ukens mest leste innlegg

1. STORT BILDEDRYSS FRA HELGEN

2. FØRSTE SMINKELOOK – HVERDAG

3. HENRIK SVARER PÅ SPØRSMÅL #2

17 kommentarer
    1. Hva tenker du om at du har reklamert for coolbrush?
      De driver med ulovlig kopiering av revlon og bruker sitt eget navn på noe som egentlig er en revlon børste. På akkurat samme sted hvor det står revlon på børsten deres, er det krysset over merket revlon på coolbrush sin. Bare å søke opp på Google. Samme børsten selges på Elkjøp til 799. Syntes det er så dumt at du som influesner ikke gjør mer research:( ha en fin dag videre!

      1. Hei! <3 Ser folk skriver om sjekk av diabetes type 1 her, det er jeg helt enig i. Kyssesyken kan også ha like symptomer 🙂 håper du finner ut av det <3 💕

    2. Å være veldig tørst, og ha stort sug etter sukker, minner jo veldig om diabetes. Tviler jo sterkt på at du har det, da du er fysisk aktiv, sunn, normalvektig og ikke-røyker.. men det var uansett min første tanke.

      Ellers vil jeg baare si at jeg leste bloggen din en stund helt i starten under og litt etter paradise.. men så datt jeg bort ganske lenge. Har nå begynt å lese den fast igjen, og synes nivået på både tekst og å budskap er mye bedre og tydeligere. Fortsett sånn.
      Btw.. er fra klepp eg og. Oppe med folkehjelpshuset! Flyttet nylig til Stavanger da..

      Ha en fin dag videre!<3

    3. Tror ikke du skal frykte diabetes. Det er fordi du forbrenner fett og kroppen craver sukker for den vil tilbake til utgangspunktet og tror kroppen går i krise fordi du går ned i vekt.

    4. Hei.

      Som noen over her nevner, trenger man ikke være overvektig for å få diabetes! Det finnes to forskjellige typer, type 1 diabetes der all produksjon av insulin opphører, og type 2 som oftest er en livsstilssykdom. Kjenner jeg blir så irritert når folk ikke kan forskjell på disse typene. Det er genetisk også hvor mye insulin kroppen din produserer, så mange av de som får type 2 er per i dag ikke overvektige og spiser usunt (som det oftest forbindes med).

      Når det er sagt, jeg har selv type 1 diabetes. Det at du er såpass tørst ville jeg sjekket opp. Om du også går ned i vekt og føler deg sliten og slapp ville jeg oppsøkt lege med en gang. Det kan være farlig å gå ubehandlet med diabetes, og du kan ende opp i koma. Kanskje du bare kan gå på et apotek og få målt blodsukker der, så slipper du å reise til legen. Eller kanskje noen du kjenner har et blodsukkerapparat. Normale verdier ligger mellom 4-8.

      Mvh sykepleier

    5. Hei!

      Hvor mye spiser du/hvor mange kalorier med din høyde for å få resultater i form av muskler og samtidig miste fett?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg