FØRSTE SMINKELOOK – HVERDAG

Reklame | Åsastuen Frisør AS - Maylinn Leknes (vipper)

#Dagens sminkelook, hverdag.

Og her kommer de aller første bildene ut av min aller første sminkelook. Jeg sa jo til dere for noen dager siden av jeg hadde lyst til å bli flinkere til å sminke meg, så, hva gjør man da? jo, man prøver i hvert fall og dette er mitt resultat. Måten jeg sminker meg på er nokså lik som tidligere, det jeg har endret på er at jeg har begynt med øyenskygge, eyeliner og noe på leppene fast og har allerede blitt avhengig! Jeg syns det er kjempegøy å teste ut nye øyenskygger og farger på leppene. Nå i starten merker jeg at jeg sliter med å tegne eyelineren på øynene.. det er uten tvil det verste med hele sminken foreløpig, men ved å krysse fingrene håper jeg at det blir lettere med tiden.

Som dere vet brukte jeg en del penger på ny sminke her om dagen for å faktisk ha mer utvalg til å utforske sminken med. Noe er jeg kjempefornøyd med, mens noe er litt mer tilvenning tror jeg. Uansett, om dere vil kan jeg tipse om de produktene jeg liker best? Også lurer jeg svært mye på hva dere syns om denne looken??

Under kan dere se før- og etterbilder av sminken min også får dere se meg uten sminke også (til dere som ikke har sett det før). I utgangspunktet elsker jeg å gå uten sminke og det kommer jeg fortsatt til å gjøre ofte da det er viktig å ta vare på huden vår, likevel er det gøy å bli flinkere med sminke til spesielle anledninger og faktisk også til vanlig de dagene jeg bruker sminke. 💄💋

En liten sneekpeak på sminken jeg bruker og har kjøpt inn! Vil dere se hva jeg bruker?

Før

Etter

Hva syns dere om looken? trenger alle tipsene jeg kan få. Vil bli fliiiiink!💋
Det er forresten mange som spør meg om hvor jeg legger vipper etter at jeg flyttet til Bergen og da er svaret hos Maylinn Leknes i Åsastuen Frisør AS i Åsane, dere finner henne under navnet @beautybymaylinn på Instagram. Hun er den aller flinkeste jeg har gått til i Bergen og dere kan se priser og ledige timer ved å klikke her

Ps: hun er dyktig – og derfor må man bestille timer i god tid i forveien!!

18 kommentarer

Siste innlegg