HENRIK SVARER PÅ SPØRSMÅL #2

Er sjalusi populært i deres forhold?

Nei det er ikke det, vil si det er helt vanlig.

Hvordan har du det?

Jeg har det veldig bra akkurat nå, jeg har fått kommet i gang med treningen igjen og ikke minst en god kost, selv om jeg har strekk i ryggen og leggen for øyeblikket er det på bedringens vei.

Hva falt du for ved Ingrid?

Personligheten hennes er helt unik, men det må være noe med måten hun bryr seg om alle sammen rundt seg på og da er det veldig enkelt å se hvor stort hjerte hun har.

Hvordan er Ingrid som kjæreste?

Helt perfekt! Vi gjør alt sammen og da mener jeg alt fra kjedelige ting som det å rydde huset til de hardeste treningsøktene. Hun er virkelig en unik kjæreste og ikke minst en bestevenn for meg.

Beskriv Ingrid med 3 ord.

Morsom, godhjertet og ærlig.

Er det din ekte hårfarge?

Hva skal jeg si, jeg har stripet det en gang tidligere og det var i 2018.

Hva savner du mest med Paradise Hotel?

Vennene mine, særlig Mario, Fredrik og Andreas!

Når har du bursdag?

En gang i året. 14 mars, hahaha.

Hva syns du om alkohol rundt barn?

Æsj.

Er du klar for barn med Ingrid nå?

Nei ikke enda, men kanskje snart? haha.

Hva bruker du mest penger på?

Helt klart mat. Alle gjør vel det? Utenom det går det mye penger på klær.

Er det sant at du er sponset av Gucci?

Haha nei, jeg er sponset av eksempel butikker som selger merker som Gucci, og jeg får muligheten til å ta ut dette merket.

Hva syns du om alt dramaet deltagerne fra din sesong har drevet på med på bloggene?

Ler meg ihjel.. glad jeg ikke blogger.

Skal du være med i et nytt tv-program?

Dere får vente å se.

Hva gjorde du for at Ingrid skulle slutte å snuse?

Ba henne om det en gang og det er helt sant.

Hva er det fineste du har gjort for Ingrid?

Dette må nok hun svare på, men selv tror jeg kanskje det er at jeg støtter henne i absolutt alt og hjelper henne hver eneste dag med økonomi, blogg bilder, trening, mat og mye mer. Vi er der rett og slett bare for hverandre og føler oss veldig trygg på hverandre.

Kan dere vise huset deres når det er ferdig?

Ja vi ska lage en egen video på YouTube av huset vårt.

Hvilke karakterer fikk du på skolen?

Husker helt ærlig ikke, men jeg var absolutt ikke noe skolelys..

Er du millionær?

Mer eller mindre millionær ja.

Hvordan er det å bo med Ingrid?

Det går veldig bra! Vi er flinke å hjelpe hverandre med alt, noe som gjør at hverdagen blir mye enklere.

Har du sett Ingrid sin sesong av Paradise Hotel?

Ja, jeg så noe av det, men jeg husker veldig lite av den.

Hva syns du om at folk mener du ligner på eksen til Ingrid?

Hahah det er morsomt, men ikke noe komplement akkurat.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg