STORT BILDEDRYSS FRA HELGEN

@PREIKESTOLEN

Jeg har ikke fått oppdatert dere om det vi gjorde i helgen som var, derfor poster jeg et stort bildedryss slik at dere kan se hva vi har gjort. Helgen har vært utrolig travel og det har ikke føltes riktig å bruke den lille tiden vi hadde i helgen på å sitte blogge og ikke være sosial.. men her kommer det en oppdatering til dere.

Som dere ser under har vi ikke gjort så mye annet en å gå opp Preikestolen og det andre vi gjorde var å spise mye mat på fine restauranter i Stavanger, ellers gikk timene i å sitte på bussen frem og tilbake til Stavanger. Meeeen, selv om vi ikke fikk tid til så utrolig mye var helgen enormt kjekk. Henrik har aldri vært på Preikestolen før og det var gøy å se ansiktsuttrykket hans og reaksjonen hans da han så hvor fint det var på toppen der. Jeg merker selv hvor gøy det er å komme opp på toppen fordi det er så utrolig fint, jeg har ikke ord.

Ellers kan jeg jo si at jeg ikke turte å sitte på kanten og dingle med beina, men Henrik derimot.. han gjorde selvfølgelig det!! Crazy.. det er drit høyt og langt ned, jeg merker at når jeg nærmer meg kanten begynner beina mine å skjelve, derfor prøvde jeg å utfordre meg selv denne gang og ligge ved kanten og se ned, noe som var nervepirrende spør du meg, haha.

Også vet dere hvem som klarte å falle drit hardt ned i bakken ved å skli på en stein? Jo, meg. Hahaha, det var veldig vondt, men også flaut da Henrik gikk rett bak meg og så meg falle, hahaha. Han prøvde å løfte meg opp, men jeg var så flau over meg selv at jeg verftet han bort og latet som ingenting, haha, uff. <3

Fresh? hahaha, her var jeg drit sliten og prøvde å smile.. funket veldig bra.

Min <3

Auuuch.. ser ikke så vondt ut, men gjorde jævlig vondt skal jeg si dere, haha.

Crazy.. altså jeg forstår ikke hvordan han tørr.. hjelp.

4 kommentarer
    1. Omg forstår ikke at Henrik turde å sitte utpå kanten. Jeg hadde aldri turt det. Hvor lang tid ca brukte dere å gå opp til Prekestolen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg