UKEN SOM GIKK

Annonse | Lenker fra Nelly

Akkurat nå:
Er jeg hos Wenche for å filme inn en YouTube video til dere!! Jeg gleder meg så mye til å vise dere hva vi har på gang.

Ukens tanke:
Jeg har lyst på en kjæreste som jeg kan dele livet mitt med, være glad i og skape minner for livet sammen med. Dette er definitivt den tanken jeg har hatt mest av denne uken. Hvor fint er ikke det? Uff, kanskje jeg virker desperat og det er jeg altså ikke.

Ukens opptur:
Det er bursdagen min uten tvil. Jeg hadde en av de koseligste bursdagene mine så langt i livet (som jeg kan huske) og det er nokså sprøtt med tanke på at jeg ble 22 år(!!). Det er bare et tall, jeg vet, men det er fortsatt ikke noe spesielt med å bli 22 år i forhold til det å fylle 18 eller 21, da man kan gå på byen i det minste.

Ukens nedtur:
At jeg begynner å bli syk igjen for andre gang på under to uker.. lurer på hvorfor dette skjer med meg. Jeg orker ikke å bli syk igjen – for det første har jeg ikke tid og for det andre er det vondt og kjipt..

Ukens irritasjonsmoment:
Jeg har irritert meg over dette i lang lang tid nå – og det er at jeg ikke “interesserer” meg nok i politikk. Det er så forbanna viktig og jeg “gidder ikke å sette meg inn i det”. Hvor sykt rart er det ikke? Jeg vet at jeg ikke er den eneste som føler på dette og hvem er det som kan gjøre noe med det? Jo, vi. Vi er de som kan ta valget om å begynne å følge med på hvordan Norge blir styrt og av hvem. Jeg blir så irritert på meg selv og nå er det på tide å ta tak i det, jeg orker ikke mer.

Ukens craving:
Jordbærmelk fra Tine, ahhh, det er så digg!

Ukens serie:
Bloggerne! Jeg syns at bloggerne er så koselig, samtidig er det gøy å se hva de andre bloggerne driver med på fritiden. Jeg må si det at jeg trekker veldig mye på smilebåndet når jeg ser på bloggerne, det er faktisk ganske morsomt til tider.

Ukens favorittsang:
Only You (with little mix) – Cheat Codes, Little mix.

Ukens endring:
Det er å ha en tann mindre, haha!! Merkelig det der, jeg klarer ikke å slutte og tenke på hvor rart det er å mangle en tann i munnen. Det er faktisk sinnsykt irriterende btw.

Ukens avgjørelse:
Denne ukens avgjørelse endte opp i at jeg ikke dro på Vixen Awards. Jeg har skrevet om det i et eget innlegg her og for min del var det et riktig valg selv om jeg angret meg i hjel. Jeg kan jo ikke dømme Vixen før jeg har vært der selv? Argh.

Ukens handleliste:

GENSER HER | TOPP HER | SLENG BUKSE HER

Ukens mest leste innlegg:

1. DETTE SYNS JEG: KJENDISENE SOM SJEKKER INN PÅ PH

2. WOOPS, JEG GJORDE DET IGJEN

3. UKENS SPØRSMÅL

Ukens Youtube video:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg