WOOPS, JEG GJORDE DET IGJEN

Annonse | Lenker fra Nelly

Vannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrekVannrett linje laget med Autoformat og bindestrek

Er det ikke rart at det plutselig skal begynne å snø midt i januar? Hvorfor kunne det ikke komme snø på julaften? Det er jo faktisk da det er gøy, fint og vakkert – nå er det bare fryktelig irriterende, argh. Anyway, nå som det er snø og minusgrader ute holder jeg meg mye inne og rett før jeg dro til Oslo var jeg syk i tillegg. Hva er vel ikke morsommere en å sitte inne å shoppe litt når man likevel er syk og ikke kan dra ut i butikkene? Det er jo ingen hemmelighet at jeg handler de aller fleste klærne mine på Nelly, derfor hadde jeg nok ikke dratt ut i butikkene uansett, men det er nok ikke alle som er lik meg der. Jeg elsker klærne til Nelly og har handlet der i flere år. Man kan faktisk finne klær, sko og andre ting til en veldig variert pris, samtidig som de har mye fint!

Jeg tenkte jeg kunne vise dere alle plaggene jeg venter på å få i posten de kommende dagene!! 💥

Nye hverdagssko trengs. Jeg mangler også en del basic klær som hvite og svarte t-skjorter, joggebukse og en enkel jeans. 

🔗 1. HER      🔗 2. HER      🔗 3. HER      🔗 4. HER      🔗5. HER       🔗6. HER

🔗1.HER       🔗2. HER       🔗3. HER       🔗4. HER      🔗 5. HER       🔗6.HER

🔗1.HER       🔗2.HER       🔗3.HER

PS; Dersom dere klikker her får dere opptil 70% rabatt på jakker  (husk at det er kaldt ute!)

xoxo

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg