UKEN SOM GIKK

Akkurat nå holder vi på med et lite prosjekt hjemme der vi skal pusse opp trappa vår. Jeg går vel egentlig rundt å ikke vet hva jeg skal gjøre i håp om å ikke stå i veien. Det kommer et innlegg med før- og etterbilder av trappa etterhvert som den blir ferdig. Ellers skal vi snart dra på trening og trene rygg + cardio.

Ukens opptur har garantert vært besøket fra Stavanger! Det at venninnene mine kom på besøk betyr utrolig mye for meg og det har uten tvil vært denne ukens opptur. Vi hadde det så gøy sammen og jeg merker jo at jeg savner de veldig ofte og allerede nå etter at de dro på søndag.. hjelp. Det andre som har vært en sjuk opptur er det at jeg har klart å se mye mer resultater etter treningen og kostholdet mitt(!!). Kroppen min er i en sinnssyk utvikling og jeg elsker det. Har dere lyst til å se nye før- og etterbilder?

Ukens nedtur har vært tøff og hard. Denne uken har jeg slitt med søvnen og redselen jeg har i kroppen. Jeg er som tidligere nevnt i et tidligere innlegg at jeg går rundt og er redd for hva som kommer til å skje med mammaen min. Det er tungt å sove og noen ganger bryter jeg sammen i tårer og det suger. Man skal gråte av og til, men jeg liker det ikke. Heldigvis har jeg hatt godt besøk og god støtte i Henrik som alltid er der for meg.. <3 Den andre nedturen har vært at jeg ikke fikk med meg Utopia! I forrige uken som gikk nevnte jeg at jeg vurderte å dra på Utopia, men det som skjedde var altså at det kom viktigere planer inn og det elsker jeg, likevel hadde det jo vært fett å fått med meg Utopia i Stavanger da.

Ukens tanke har vært om vi skal dra på en spontantur bort fra Norge.. altså Henrik og meg!! Vi har tenkt mye på dette og vurderer det allerede nå til helgen, men vi vet ikke hvor og eventuelt om vi orker denne uken. Hm.. jeg oppdater dere.

Ukens cravings har uten tvil vært snus. Nå har det gått sinnssykt mange dager og jeg har virkelig ikke hatt lyst på snus, men i det siste har jeg blitt fristet til det gjennom at andre snuser foran meg, i tillegg er det noe med studiene som gjør at jeg savner snus, MEN, jeg holder meg for god og skal selvfølgelig ikke snuse igjen.

Ukens avgjørelse var at jeg ikke dro hjem til Stavanger på Utopia, noe som er helt greit! Mest sannsynligvis kommer jeg til å dra dit neste år med mindre livet mitt er helt annerledes, i dont know. Jeg har også tatt en del viktige og gode avgjørelser innen jobb som jeg gleder meg over. 

Ukens låt er Hvit Ford Bronco – Chris Abolade.

Ukens matrett har vært taco!! NAM, jeg elsker taco, men prøver å ikke spise det så ofte som jeg gjorde før. Tenk at jeg spiste taco ca. 2-3 ganger i uken før.. det er sjukt. Nå er jeg glad for at jeg spiser slike middager sjeldnere og at jeg spiser sunt.

Ukens melding er..

Ukens podcast er Status fra Sophie & Fetisha. Elsker den podcasten og mens jeg jobber, rydder og lager mat lyttes det på denne podcasten. Mange av temaene de tar opp er så utrolig viktige og mange er bare veldig spennende og høre på, anbefaler denne.

Ukens private bilder er…

Pakke midt i uken? Jaaa, vi har nemlig fått en slags premie-kalender eller motivasjons-kalender innen trening, jeg vet ikke hva jeg skal kalle det for, men det er genialt. Dette er noe mamma og pappa har satt i gang og som skal gjøre det litt gøyere for meg og Henrik å trene og motivere hverandre. Det høres nok dumt ut at vi “trenger” gaver for å holde motivasjonen oppe og slik er det altså ikke. Vi elsker å trene (uten pakker), men mamma liker også å hjelpe til og lage noe gøy utav det. Derfor har hun kjøpt et par gaver til oss som ligger klar og etter hver 5.trening på rad får vi pakke opp en ny pakke!! Dette er jo noe dere også kan gjøre, enten for dere selv eller for noen andre dere vil motivere. For at mamma og pappa skal vite at vi gjør dette pleier vi å sende bilde på trening. Vi har også konkurranse med pappa om hvem som klarer å trene flest ganger i løpet av en måned, den av oss som vinner får en gave av mamma, HAHA. det er dritgøy og noe jeg anbefaler dere å gjøre som en motivasjon til å trene. På bilde åpner altså Henrik den første gaven vår, WOHOO.

Dette bilde syns jeg er så koselig og det betyr mye for meg. Dette oppsummerer oss to hver eneste kveld og denne uken har som sagt vært litt tøff rundt redsel og kreft.. da har det vært godt å ha denne gutten ved min side.

De beste jentene kom på besøk denne uken.

Dette bilde er nok litt drøyt, likevel elsker jeg det. Man ser jo resultatene mine og det skal mye til for å få slike former uten å måtte posere FOR mye. Jeg elsker kroppen min og jobber hardt for den for tiden!! Derfor deler jeg dette.

Ukens mest leste innlegg

1. UKENS SPØRSMÅL

2. BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN – MALLORCA

3. SPØRSMÅL & SVAR OM HANDELSHØYSKOLEN BI

4 kommentarer
    1. Hei! Jeg syntes det er veldig gøy og inspirerende å høre at dere er flinke på å trene!! Kan du dele litt mer av trening og kosthold? Sånn hvordan treningsuken deres ser ut, øvelser man kan gjøre for bein, øvelser for rumpe etc. som har gitt deg resultater? Og generelt dele hele økter du gjør med intervaller og/eller styrketrening? 🙂 :))

    2. Hvorfor reklamerer du for coolbrush hvor produktet du bruker er fra revlon? Børstene er nesten identiske men det er allikevel forskjeller som gjør det mulig å se at Instagram storyen din viser en revlon.

    3. venninene dine kunne jo kommet besøk til deg en annen gang sånn at du fikk med deg utopia. men sikkert koslig med besøk også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg