UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

TOPP HER, BUKSE HER, RING HER

PS: Husk at Nelly har 20% rabatt på nesten alle disse plaggene + mange andre fine varer.


Hvorfor var ikke du på Utopia?

Jeg skulle egentlig dra dit, men da bestevenninnene mine hjemmefra sa at de ville komme på besøk ble det helt 100% klart at det var det som skulle skje denne helgen, og ikke Utopia i Stavanger. Jeg savner jentene mine hjemme og det at de kom på besøk denne helgen har vært 10 av 10. Jeg får dra på Utopia neste år!!

Hva skjer med kanalen til deg og Wenche?

Den har stoppet opp og vi vet ikke om det kommer ut noe mer der nei.. vi bor flere timer unna hverandre nå og da er det omtrent umulig å få det til å gå rundt.. dessverre.

Hva vil du bli når du er ferdig utdanna?

Som sakt så vet jeg ikke enda hva jeg vil blir. Egentlig siviløkonom, men det er så usikkert. Grunnen til jeg tar utdanningen nå ved siden av bloggen er for å ha en utdanning til fremtiden dersom bloggen ikke er levelig lenger. I tillegg betrygger det meg at jeg kan utdanne meg, lære mer og ha et grunnlag å starte en ny karriere på dersom den jeg har nå ikke går riktig vei. Forhåpentligvis går bloggen bra i lang tid. Jeg elsker å blogge og jeg elsker enda mer at dere liker å følge med på livet mitt (vårt). Tenk så gøy det er om det er slik det blir i flere år til. 

Hvor mange timer er du på skolen?

Det varierer, men vi er på skolen hvert fall i 3t daglig. Som regel fra 08/09 til 11/12. Dette varierer som sakt og noen dager er jeg på skolen i ettermiddagstid, rundt 15:00.

Hva syns du om at Henrik var så kåt på Sofie på PH?

Det syns jeg er helt normalt! For det første er Sofie dritpen og for det andre kjente ikke Henrik og jeg hverandre da. Jeg skal ikke legge skjul på at det var litt kjipt å se på tv-skjermen da det gikk der, men likevel vet jeg jo at dette skjedde lenge før vi møttes. De fleste har vel vært kåte på noen andre før man har møtt sin ordentlig kjæreste? I tillegg er jeg veldig glad for at jeg kan forstå at det var lenge siden og at det var under tv-innspilling som jeg selv har vært med i. Dette er glemt for lenge siden og ikke noe jeg tenker på lenger, i det hele tatt.

Har du prøvd cannabis før?

Nei, jeg har ikke prøvd noen narkotiske stoffer.

Har du noe imot folk som bruker det som selvmedisinering?

Nei, jeg har ingenting i mot at folk bruker det til medisinering, jeg har faktisk hørt at det funker veldig bra.. ?! Nesten litt dumt at det ikke er lovlig som medisin i Norge.. Hva syns dere om det?

Har du vært i Kristiansand?

Ja flere ganger! Elsker den byen der. Den gir meg en sommerfølelse til de grader, love it.

Hva var det du fortalte Henrik den natten?

Jeg fortalte Henrik for noen netter siden om hvordan jeg følte det rundt kreften til mamma. Han fikk vite alt og det er ikke så mange av de rundt meg som vet hvordan jeg kjenner og føler på ting rundt det teamet. Jeg liker egentlig ikke å snakke så mye om det. De gangene jeg er sammen med venner og familie + andre mennesker liker jeg å ha det gøy og ikke fokusere så mye på sykdommen og kreften. Det er også med på å hjelpe meg og få meg i bedre humør, i tillegg syns jeg ikke det er lurt å gå rundt å snakke så mye “nedlatende” om det. Det gir en dårlig magefølelse på folk rundt og hvorfor heller ikke fokusere mer positivt rundt det?

Bruker du BH?

Nei, sjeldent. Jeg hater å gå med BH og foretrekker heller å gå uten, det er så mye deiligere!

Blir du lei deg når folk skriver stygge ting om deg og moren din?

Ja veldig. Det skjer veldig ofte at folk har meninger om ting og det er helt greit, men det å uttale seg om ting man ikke vet om syns jeg er dumt. For det første sårer det meg og for det andre føler jeg at flere der ute tror på det (når det ikke er sant). Det blir som at folk skal tro på falske rykter og det er ikke gøy for noen. Jeg vet selv hvordan mitt og mamma sitt forhold er. Jeg har satt mine grenser for hvor mye jeg skal snakke om henne og sykdommen, i tillegg har jeg satt mine grenser på hvor mye tid jeg skal blogge om dette når vi først er sammen. Omtrent alt deles her på bloggen, men det er fortsatt mye som ikke deles og det er ofte en grunn til det. Vonde kommentarer om ting som generelt gjør vondt i hverdagen er forferdelig for meg og jeg bryter sammen da. For å være helt ærlig.

Hvor lenge har du vært uten snus?

Nå har det gått 88 dager, sykt??

Når du har det så vondt, hva er det som hjelper for å få deg til å føle deg bedre?

Det som hjelper mest å gråte for meg selv og la følelsene få være følelser og bare kjenne på det. Om det gir mening? Det som også hjelper meg er å sende en melding til mamma da det ofte er henne jeg gråter over. På meldingene kan det stå alt fra mye til ingenting, men som oftest skriver jeg hvor glad jeg er i henne og at jeg gråter over henne fordi jeg er redd for å miste henne. Det syns jeg hjelper og jeg syns vi alle burde bli flinkere til å la følelsene våre komme mer til. Hvorfor ikke bare si at du elsker noen om du gjør det? Eller bare gi en klem. Må man alltid ha en grunn for det? Jeg føler meg i hvert fall bedre og jeg syns det hjelper å si ifra hvor mye hun betyr for meg slik at jeg helt 100% sikkert vet at jeg har sakt det nok – slik at hun VET hvor mye hun betyr for meg.

Kan du lage sminkevideo igjen der du forteller hvilke produkter du bruker?

Ja, det kan jeg!

Bruker du og Henrik hverandres telefon? eller stoler dere nok på hverandre.

Nei, vi stoler såpass mye på hverandre at det ikke trengs!

Hva skjer med deg og Julie.. ?

Det har vært litt opp og ned på grunn av personlige småting! Ingen har gjort noe galt eller vært direkte stygge, vi har bare savnet hverandre og ikke prioritert hverandre nok. Vi er venner og skal henge sammen til uken! Man kan være uenige med hverandre, det betyr heldigvis ikke at vi fortsatt ikke er bestevenner, for det er vi og jeg elsker henne.

Har du noen tips for å gå opp i vekt når man har høy forbrenning?

Mitt tips er at man burde veie opp det man spiser og sørge for at man får i seg nok kalorier.

Er du singel?

Nei, jeg har kjæreste.

Har du og Henrik kranglet før? isåfall om hva?

Ja, vi har kranglet en gang eller to, men det skjer heldigvis svært sjeldent! Vi elsker å være sammen og vi finner alltid løsninger på ting for at begge to skal ha det best mulig. Det jeg elsker med oss to er at vi er flinke til å være der for hverandre og møtes på midten. Han er så god og jeg er heldig.

5 kommentarer
    1. Hei Ingrid.
      Fant ikke noe naturlig sted å poste spørsmålet og det er sikkert stilt tidligere, men hvor er gulvet i leiligheten/huset deres fra? Merke og design/navn? Krysser fingrene for svar 🙂

    2. Håper jeg en gang får et forhold som deg og Henrik har❤️ Dere er så utrolig fine! Har du noen tips til å holde på et forhold? Jeg føler jeg er så sjalu (prøver virkelig å bli bedre), og at jeg blir alt for fort glad i personen så jeg skremmer han vekk..
      Det med sjalusien er jo noe bare jeg vet siden jeg er flink å holde det inni meg, men at jeg kan bli litt for mye merker jo de jeg holder på med…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg