UKEN SOM GIKK

Akkurat nå:
Akkurat nå sitter jeg hjemme på kjøkkenet og venter på at dagene skal gå.. i helgen kommer det et par mennesker til Stavanger som jeg gleder meg til å se igjen!!

Ukens opptur:
Det er uten tvil de dagene jeg hadde i Bergen + selskapene jeg har vært i, både til bestevenninne mine og Sofie! Det har skjedd ufattelig mange oppturer på svært kort tid og det føles deilig. Jeg klarer faktisk ikke å velge denne ukens opptur, da har jeg jammen meg opplevd mye bra!

Ukens nedtur:
Det at jeg og Fredrik ikke rakk flyet som skulle gå fra Bergen til Oslo, altså aner dere hvor sinte vi var på hverandre? Okei, vi var vel aller mest sinte på de som jobbet for SAS i Bergen da de var direkte spydige mot oss. Vi kom i utgangspunktet ikke for sent til å sjekke inn bagasjen, men på flyplassen i Bergen hadde de tidligere den dagen stengt luftrommet – noe som resulterte i flere forsinkelser og kanselleringer.. jeg skjønner at det er slitsomt for de som jobber i SAS der og da, men man kan ikke bli sint på kundene når det ikke hadde noe med oss å gjøre. Dagen endte opp med at vi ventet 8t rett rundt flyplassen.. drittdag. 

Ukens tanke:
Hvorfor et par mennesker ikke bare kan la meg være i fred. Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor akkurat disse to menneskene kommenterer og lager såpass mye oppstyr og drama i kommentarfeltet på bloggen min! Jeg vet at det er flere der ute som tenker at det er teit av meg å poste en story der jeg sier at det er drama på bloggen, men det er fordi det dukker opp hundrevis av spørsmål rundt dette. Det er jo helt sykt.. hvorfor skal ikke jeg få lov til å si noe om ting som handler om meg? I tillegg er jeg den som er mest saklig og som ikke skriver direkte stygge ting i motsetning til de andre. De to som kommenterte på bloggen er rett og slett bare usaklige og slemme, det takler jeg ikke mer. Move on? Tror det er hun som er nødt til å move on.

Ukens cravings:
Alt som inneholder sukker. Jeg vet ikke om dere har fått med dere dette, men jeg prøver å gå på en slags diett og trene som bare det frem mot Bali, det betyr null sukker. Jeg holder på å bli gal, hahaha. Godt at det ikke er lenge til helg og lørdag, da tar jeg meg fri dag fra dietten! 

Ukens avgjørelse:
Jeg har bestemt meg! Jeg vet hvor jeg vil flytte og at jeg kommer til å flytte 100%. Det er så sykt det, aner dere hvor hjemmekjær jeg er? Det er ganske sinnsykt at jeg har klart å ta dette valget på egenhånd og ikke minst at jeg tørr å flytte bort fra mine nære og kjære her hjemme i Stavanger.

Ukens låt:
Revival 2018, jeg vet.. russelåt. 

Ukens matrett:
Sushi! Fysøren jeg har spist mye god sushi den siste uken! Min absolutt nye favoritt er den med jordbær på toppen, NAAAM! Husker ikke hva den heter, men regner med den heter forskjellige ting alt etter hvor man drar å spiser det..

Ukens YouTubevideo:

Ukens mest leste innlegg:

1. DENNE UKENS PLANER

2. JEG SVARER PÅ UKENS SPØRSMÅL

3. PRIVATE SNAPCHAT BILDER FRA BERGEN

15 kommentarer
    1. Er jo sykt obvious at du liker Erik fortsatt? Om du hadde vært over han så hadde du ikke skrevet så mye om han, eller faktisk OPPSØKT der han skal spille konsert.

      1. Har ikke oppsøkt han en plass, jeg var i Bergen lenge før han kom dit og da han spilte på Vinterlyd dro jeg! Er ikke jeg som skriver meldinger til hans familie – jeg er ferdig, men forklarer min side av saken. Det er mye dere ikke vet.. dessverre..

    2. Copy & paste(???) isteden for å stjele idéene til andre kjente bloggere så burde du kanskje finne på noe eget? De jobber tross alt ræva sv seg for at de skal få de til. Og nå snakker jeg selvfølgelig om «uken som gikk», «ukens craving». «Drama mellom kjendisen». Greit å bli INSPIRERT, men det å omtrent klippe og klistre andre sine innlegg blir litt teit.

    3. Så slem dere er 😟 når du sier å kopiere opp de andre bloggerne…. hvis alle de andre har ukens craving, uken som gikk osv.. tror du da at alle de andre har funnet opp dette selv? Jeg tenker hvis flere har det samme, så har vel ikke alle de funnet opp dette selv heller kanskje…?! Man trenger ikke være rakett forsker for å skjønne at det er dette vi som lesere forventer hos alle??!! Jeg syns dere er så slemme på bloggen til Ingrid, ikke noe rart at det er mobbing i skolen sånn som dere oppfører dere. Jeg tenker slik: hvis du ikke har noe positivt å si, så hold kjæft! Blir helt kvalm av å leste enkelte kommentarer her inne.

    4. Synes det bare blir mer å mer slitsomt å lese bloggen din om dagen. Mye av det samme. Og hermer etter andre bloggere med uken som gikk. Og hele tiden bilder av deg med de nye PH deltagere som er super uinteressant. Virker veldig opptatt av å være med de som har vært på TV. Først noe deltagere fra ex on the beach og nå nye PH deltagere. Alle dere vil bli glemt. Uviktige mennesker. Erik for oppmerksomhet pga personlig heten hans og karisma hans. Det er en person som vil bli husket. At hans bror forsvarer han må han få lov til. Synes det er helt forståelig at han gjør det. Du må regne med det når du driver blogg. Uansett hva som egentlig skjedde i Molde vil vi aldri vite sannheten om. Fins to sider av en sak. Så det beste er å la være å skrive mer om det. Ingen bryr seg.

    5. Dere må slutte med den mobbingen. Hva mennesker er dere som skriver slikt. Dere kan ikke ha mye selvtillit som rakker ned på andre på denne måten . Og et spørsmål hvorfor et dere her inne å leser når dere er så misfornøyd . Kom dere ut av bloggen, her har dere ingenting å gjøre . Skam dere . 👍

    6. Det erlend elias skrev var dessverre veldig rett, veldig ofte bruker du erik som clickbat fordi du veit at folk er nyssjerig hva som skjer med dere etter paradise hotell og akkurat nå driver han med mye og får mye oppmerksomhet rundt enda. Man skjønner jo at du tjener mer på innleggene du skriver om erik enn de andre. Så skjønner godt at erlend elias reagerer når du får fame på bloggen av å henge ut ting om han.
      Og egt er jeg litt lei av å lese om erik for dere er ikke sammen og er bare drama og tull. Så beklager med enig om det både erlend skrev og newa

    7. Det erlend elias skrev var dessverre veldig rett, veldig ofte bruker du erik som clickbat fordi du veit at folk er nyssjerig hva som skjer med dere etter paradise hotell og akkurat nå driver han med mye og får mye oppmerksomhet rundt enda. Man skjønner jo at du tjener mer på innleggene du skriver om erik enn de andre. Så skjønner godt at erlend elias reagerer når du får fame på bloggen av å henge ut ting om han.
      Og egt er jeg litt lei av å lese om erik for dere er ikke sammen og er bare drama og tull. Så beklager med enig om det både erlend skrev og newa

        1. Alle bloggere tjener jo på klikk (hver gang folk går ikk på bloggen din) og mye du skriver om har handlet om erik. Så jo du tjener på hans navn siden nå har han mer PR enn deg dessverre og er ganske når du lager så store overskrifter.
          Skriv heller om noe som er litt mer interresant

    8. Fulgt deg en stund og må ærlig si du begynner å bli forbanna slitsom. Du virket søt og god i starten. Men etter alt styret du lager rundt Erik og hvordan du bruker han for og få lesere og prøve å være kjent så blir det bare for dumt. Det er på tide å gå videre fra vedkommende og slutte å nevne han i hvert eneste innlegg du skriver.

    9. Ett forhold er mellom to personer. Hvorfor skal du dele det rundt til alle andre som ikke har noe med det å gjøre? Du er utrolig pen å virker som en god person men gjør deg selv usmakelig med måten du prøver å tjene penger på å sette andre i dårlig lys.

      1. Når har jeg satt noen i dårlig lys? skal jeg sitte å se på at de setter meg i et dårlig lys ved å lyve? nei det gjør jeg ikke. Derfor svarer jeg saklig for meg selv og det jeg har opplevd, det Newa skriver – er usaklig.

    10. Vil si at jeg synes det er fælt at folk skal bry seg så mye om noe dem ikke har noe med.. Om folk mener det er så fælt og iriterende at Ingrid snakker om Erik, så slutt å les da vel.. La Ingrid få både skrive og gjøre det hun vil, hvis lesere ikke liker det henne skriver så slutt å les.. Hvis noen som faktisk kjenner Ingrid har et problem med hva hun skriver om eller hva hun gjør så ta deg opp med henne privat, ikke offentlig via hennes blogg – det er svært umodent og påvirker andre til å sette henne i et dårlig lys.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg