DENNE UKENS PLANER

Denne uken skjer det svært lite i forhold til de aller fleste andre ukene i løpet av året og det føles utrolig deilig akkurat nå. Jeg er slik som person at det er nødt til å skje noe rundt meg hele tiden.. akkurat denne uken passer ikke det, derfor skal jeg gjøre en del små ærend slik at jeg får hentet meg inn igjen til de neste ukene hvor det skjer mye. Det skal bli helt vidunderlig å få ekstra mye tid sammen med familie og venner her hjemme, gå litt i gatene i byen, kanskje sette meg ned på en restaurant med noe bobler i glasset! Deeeeilig det.💕

Vannrett linje laget med Autoformat og bindestrek

Denne ukens planer:

Mandag:
I dag har jeg vært hos frisøren og kuret håret, tatt noen bilder og ellers svart på litt mailer som har stått stille på grunn av reise de siste to ukene. Ellers kommer jeg til å jobbe med å skrive klar en del blogginnlegg!

Tirsdag:
Oh my God! Jeg skal gjøre noe sinnsykt vondt og crazy, mer får dere vite etter at det har skjedd dessverre! Har ikke lyst til å røpe noe annet en at det kommer til å gjøre vondt for min egen del.

Onsdag:
Vaksiner til Bali, begynne pakkingen til Bali og bestille klær jeg trenger å ha med meg. Ellers kan det hende at jeg drar ut i byen sammen med noen venner dersom det er fint vær.

Torsdag:
Denne dagen har jeg helt fri. Jeg vet at jeg kommer til å trene alle dagene denne uken, samt fortsette med å spise sunt frem mot Bali. Jeg kommer nok til å planlegge en del ting jeg vil gjøre i Bali og fortsette med pakkingen denne dagen.

Fredag:
FRI. Holder dere oppdatert på Instastory: Ingridaguiluz

Lørdag:
Selskap + møte noen venner som kommer til Stavanger, det blir fab!💕

Søndag:
Her vurderer jeg å reise bort! Det er jo tross alt påskeferie da og jeg kjenner at det absolutt ikke hadde vært feil med en tur til Hemsedal eller noe i den duren, kanskje jeg drar til Bergen.. i dont know, men jeg kommer til å oppdatere dere underveis.

Vannrett linje laget med Autoformat og bindestrek

Det skjer altså ikke så mye spennende denne uken, men det er deilig det også! Jeg gleder meg til å oppdatere dere på hva som skjer imorgen, hjelp.. gruer meg. Ellers håper jeg at dere alle får en fin uke og tar vare på hverandre!

4 kommentarer
    1. Hei Ingrid. Slapp av. Ikke tenk på hvor vondt det kommer til å bli i morgen. Jeg håper at du holder oss oppdatert innimellom. Siden vil vite hvorfor du skal gjøre noe som kommer til å bli vondt i morgen. Og kos deg resten av uka.❤❤ klem fra en liten fan😘

    2. Hei Ingrid. Slapp av. Ikke tenk på hvor vondt det kommer til å bli i morgen. Jeg håper at du holder oss oppdatert innimellom. Siden vil vite hvorfor du skal gjøre noe som kommer til å bli vondt i morgen. Og kos deg resten av uka.❤❤ klem fra en liten fan😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg