PRIVATE SNAPCHAT BILDER FRA BERGEN

Hei fine! Jeg er enda i Bergen og har begynt å få en del ting til å falle på plass i livet mitt. Jeg kommer mer tilbake til dette etter hvert som jeg har fått ting godkjent også videre, men dere skal ikke se bort ifra at jeg flytter til denne byen og gjør noe helt crazy nytt. Den siste tiden har jeg ikke vært flink med bilder, derfor deler jeg en del Snapchat bilder med dere og om dere vil se mer + videoer av det vi gjør burde dere adde oss på Snapchat og Instagram:

👻 Ingridaguiluz

👻 Kongnorum

👻 Juliegrindbakk1

👻 Henrik_beyer_

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg