UKEN SOM GIKK

Akkurat nå sitter jeg hjemme og jobber med flere innlegg og klargjør mye jobb fremover da jeg har lyst til å dele mye mer en det jeg har gjort. Jeg har vel egentlig vært i en kaotisk periode i livet og mye forvirring har gjort at jeg ikke har klart å planlegge dagene mine ordentlig, men det skal fikses på! Så, bilen min er på vask og skal både poleres utvendig og vaskes innvendig, den må hentes øyeblikk og deretter blir det trening, igjen.

Ukens tanke er garantert at jeg ikke skal drikke alkohol i samme mengde som før. Det går ikke og jeg mister hele kontrollen over meg selv og andre.. det er ekkelt å innrømme, men sant. Alkohol har blitt en fiende for min del og jeg gleder meg til å ikke involvere den like mye i livet mitt! Haha, blææ. Hater det.

Ukens opptur var garantert på trening da jeg klarte å ta pull ups mer ordentlig (med strikk) og at jeg er ett steg nærmere å klare en uten noe hjelpemiddel!! Det kommer garantert til å skje snart, jeg elsker det. Å få til noe man lenge har øvd på eller trent seg til er helt fantastisk og jeg merker hvor deilig det er å kjenne på den gode gamle mestringsfølelsen jeg fikk da jeg spilte fotball før.

Ukens craving er daim kaken man finner i frysedisken på Coop!! HOLY, dere må smake den. Den har vi cravet så sjukt lenge og i går kjøpte vi den endelig og slukte i oss hele kaken, hahaha!

Ukens avgjørelse er at jeg ikke skal drikke alkohol mer (feste) og at jeg skal ta piercing i navlen igjen!! Gled dere, haha, jeg skal nemlig prøve å gjøre den mindre harry, så vi får se hvordan det går.. trikset skal være å bytte ut den vanlige formen på piercingen med en ring, haha.

Ukens treningsoppdatering er at jeg er på økt 43 av 300 i år og begynner allerede å nærme meg 50! Jeg syns det er så sjukt. Ellers er målet å klare en pull ups innen økt 60, tror dere jeg klarer det? I tillegg merker jeg at musklene på ryggen begynner å bli mer synlige, altså muskler jeg ikke har sett før!! Jeg er sterkere og kommer til å ta igjen Henrik i knebøy snart.

Ukens kosthold har ikke vært så bra. Vi har skeiet mye ut og spist ganske mye pasta, ost og ketchup som ikke er en del av vårt kosthold oppi all treningen, i hvert fall ikke daglig som vi har gjort den siste uken. Ellers har vi spist mye sjokolade, omtrent hver dag.. så her er det ikke noe å skryte av denne uken.

Ukens innkjøp er bursdagsgaven til Henrik!! (hemmelig enda).

Ukens Youtubevideo

Ukens private iPhone bilder er ikke så spennende, men her har dere noen av hverdagen vår.. mat, trening og chill klær, håret i dott og i alle veier.. 

Ukens mest leste innlegg

1. MITT FØRSTE INNTRYKK AV PARADISE HOTEL DELTAKERNE 2020

2. JEG ER SÅ LEI MEG.. VI MÅ NOK AVLYSE ABSOLUTT ALT

3. 300 ØKTERS CHALLENGE & STOR RABATTKODE – VLOGG

9 kommentarer
    1. Skak du slutye hrlt å feste, eller minske ned? Syns det er ganske voksent av deg å innrømme på bloggen det med at du forandrer deg osv når du drikker. Alkohol har jo negative sider òg, og det beviser du her! Et spørsmål; hvor mange knebøy tar du? Du er stor inspirasjon ang. trening <3 Du er virkelig en søt person og digger deg!

    2. Hei. Inspirerende å se før og etter bilder av din treningsreise, takk for at du deler. Kan du skrive litt mer om hvilke øvelser dere pleier å ta fht de forskjellige muskelgruppene osv? 🙂 hvordan ser feks en økt ut der du trener overkropp?

    3. Stol på deg selv og ikke bry deg om hva andre måtte mene. Vil du ta piercing i navlen skal du selvsagt gjøre det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg