MITT FØRSTE INNTRYKK AV PARADISE HOTEL DELTAKERNE 2020

O.V: Emil, Karl Fredrik, Martin, Sania & Hanna. N. V: Jenny, Ida, Yasmine, Tobias, Axel & Even
(Bilde er hentet fra Nettavisen.no)

Det er på tide å fortelle om mitt første inntrykk av årets Paradise Hotel deltagere!! Dette her har jo nesten blitt en slags tradisjon her inne på bloggen – og det er bare på gøy. Det er også vanvittig morsomt å se hvor feil man kan ta av noen dersom man har sitt inntrykk før man “blir kjent” med personene, selv om det heller ikke stemmer helt da de klipper utrolig mye på tv-skjermen.🤘🏽

Nå starter straks Paradise Hotel igjen og sammen med Henrik skal vi se begge sesongene i år tenkte vi, men det kommer jo også an på om de er gøy eller ikke! Som regel er det jo dritgøy å følge med på og selv om vi har vært der begge to tidligere er det fortsatt like gøy å se det om igjen og om igjen bare med helt nye deltagere! Vi som har vært med tidligere kjenner jo veldig mye på savnet og det er veldig spesielt å følge med på andre som får oppleve mye av de samme minnene som vi skapte og det er gøy. Jeg tenkte jeg kunne komme med mitt første inntrykk av årets deltagere fra sesong 1 i år så får vi se om jeg er ca. inne på noe når vi blir bedre kjent med deltagerne på skjermen.

Even Langås Kvam

Even minner meg utrolig mye om Lord Audun?! I don’t know why, men det var det aller første jeg tenkte da jeg så han i videoene som ligger ute på nettet. Jeg syns han overdriver litt med dette her med å ligge med fire forskjellige damer i uken, der tror jeg han overdriver, men om det er sant tror ikke jeg hadde skrytt så mye av det, haha! Ellers virker han jo veldig grei med mye selvtillit, kanskje litt for mye? 

Ida Johansen Aaserud

Ida virker kjempegrei og jeg tror hun er en jente som kommer til å bli godt likt der inne, hun virker snill, men også litt frempå så det gjenstår å se hva som veier mest og om hun kommer til å finne kjærligheten ettersom hun sier hun er en forholdjente! Det som var morsomt var at hun sa at hun pleier å ha guttene rundt lillefingeren (noe jeg også sa i min intro), kanskje hun er lik meg da? Hehe.. vi får se.

Martin Heier

Herlighet, han også minner meg om en tidligere deltager! Vet dere hvem jeg mener? Øystein, ja. Herlighet, haha. Martin virkelig kjempegrei og jeg tror han er ganske morsom og lager god stemning der inne. Jeg tror også at han er den som kommer til å holde gruppen sammen og ta godt vare på de rundt seg, selv om han også kommer til å spille mye i det skjulte. Jeg tror Martin også er der for å vinne og jeg tror også at han er den som kommer til å vinne.

Jenny Hagen

Hun virker så utrolig skjønn også er hun vakker! Jenny er nok en jente som blir godt likt der inne av guttene, men som kommer til å møte litt konkurranse blandt jentene da hun ser kjempebra ut og kommer til å stjele alle guttene, hehe. Neida, joda.. kanskje, vi får se! Slik jeg har fått et inntrykk av henne virker hun veldig jordnær og jeg liker at hun er med for opplevelsens skyld, vi lever bare en gang!

Emil Wille Gramstad

En gutt fra Sandnes jo? Dette blir spennende! Jeg føler ikke at det er så mange gutter fra Stavanger-området som er med på Paradise Hotel og det blir gøy å se hvordan Emil klarer seg gjennom sesonger. Jeg håper at han kommer langt og selv syns jeg han virker som en snill og hyggelig fyr som blir godt likt, men jeg tror egentlig ikke at han er en typisk spiller! Selv om han ikke er det betyr ikke det at han ikke kan komme langt!

Sania Smestad

Jeg syns Sania virker crazy og det trengs jo alltid for å sprite opp stemninger der inne! Jeg er spent på å se om hun kommer til å være med en gutt eller en jente der inne ettersom hun sier ja takk til begge deler!! Jeg syns det er kult at hun er åpen om det og det blir spennende å følge med på henne. Hun virker ikke så lik de andre deltagerne så vi får se om hun holder seg der inne lenge og finner en god partner.

Tobias Tehrani

Han virker veldig jordnær! Jeg har ikke fått så mye inntrykk av han enda, men jeg tror han kommer til å være rolig i starten og ha en trygg partner. Ellers virker det som han er med for opplevelsen og det liker jeg!! 

Hanna Holterman Semb

Hanna virker veldig kul, men også som en jente med sterke meninger! Jeg tror hun kommer til å stille opp for de hun støtter og ikke være redd for å si ifra! Jeg tror også at hun tørr å hoppe i enkelte utfordringer og ta på seg oppdrag, tørr å sende hjem folk og mye av det der. Hun virker veldig spennende og følge med på! 

Axel Kleivane

Han virker veldig rolig syns jeg. Jeg har ikke fått så mye inntrykk enda, men han er nok en som ligger litt rolig i terrenget og blir kanskje sendt hjem fordi han er litt for lite involvert? Jeg aner ikke.. jordnær virker han også som, det gjenstår å se.

Yasmine Moussaoui

Yasmine virker så skjønn og helt siden det ble lansert at hun skulle være med syns jeg hun virker veldig jordnær, oppegående og snill ikke minst. Jeg tror hun blir godt likt i gruppen og holder gruppen sammen. Jeg tror også at hun tar vare på de som kanskje ikke har det så bra der inne og det er en veldig fin egenskap. Haha, tenk om jeg tar helt feil? Uff.. Jeg tror også at hun sier ifra dersom hun ikke er enig med de andre og det tror jeg hun gjør på en riktig måte og ikke på en slem og bitchy måte.

Karl Fredrik Førli

Han virker absolutt som årets snilleste og morsomste! Jeg tror Karl Fredrik blir veldig godt likt og at han er inkluderende, men også smart og spiller på sjarmen sin! Jeg vil tro at han kommer langt og om han skulle vinne hele driten tror jeg ikke han er den gutten som slipper kula! Jeg tror at han er en slik person man ikke har lyst til å såre der inne fordi han genuint er veldig snill? Jeg aner ikke.

9 kommentarer
    1. Det er ikke greit å sammenligne Even med Audun, tror ikke Even hadde likt det! Audun har blitt dømt til 3 år for grov overfallsvoldtekt og grov mishandling av en kvinne!

      1. Det stemmer nok ikke helt, det var en jente som anmeldte han for det. Han har ikke fått noe form for dom enda? Og det er ikke sikkert at det er sant heller.

    2. Hvor har dere kjøpt de stråene dere har i vasen på stuebordet? Så du la ut et bilde på Instagram her om dagen. Vært på utkikk etter sånn en stund! Satt utrooolig stor pris på svar ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg