JEG ER SÅ LEI MEG.. VI MÅ NOK AVLYSE ABSOLUTT ALT

MIMRER TILBAKE TIL VÅR FØRSTE SYDENFERIE SAMMEN 💭

Jeg er så lei meg og jeg har faktisk ikke ord akkurat nå.. årh.. nei, det her skulle jo bli så bra! Det har seg slik at nå som coronaviruset har spredd seg så mye og jeg er ganske i faresonen dersom jeg blir smittet med tanke på diabetesen så må vi mest sannsynligvis avlyse både Italiaturen som kommer rett rundt hjørnet og Bali turen i sommer. Det føles ikke noe særlig bra og det er to ferier jeg virkelig har sett frem til å få oppleve sammen med Henrik og gode venner. Sammen har vi snakket om disse turene, spart av penger fast i måneden og virkelig gledet oss og mimret over alle de minnene vi vil skape sammen – også blir det kanskje ikke noe likevel.

Heldigvis er det ikke verdens undergang og jeg vil si meg kjempefornøyd dersom jeg får feriere hvor som helst bare det er sammen med Henrik, det er bare utrolig dumt og jeg har kjempe kjempe kjempelyst til å dra, men det er faktisk slik at helsen står i fokus først her, og om jeg skulle ha blitt smittet så er jeg redd for å smitte mamma også som kanskje ikke har immunforsvar til dette her.

Argh, jeg blir så usikker! Vi må nesten vurdere dette litt til fremover før vi bestemmer oss helt, men jeg tror ikke det blir noe dersom det er slik det er nå og jeg er livredd for å bli smittet på grunn av diabetesen min og immunforsvaret mitt som ikke er like bra. Samtidig er det jo i Norge også nå – så hvor skal man egentlig oppholde seg? Det er der tvilene mine ligger og det er også det som gjør at jeg vil reise!! Hjelp altså, jeg syns dette er skikkelig kjipt og trenger virkelig tips og råd.

38 kommentarer
    1. Hvorfor sier du at du har tatt utav d du har i leppene dine når du forsetter og fylle i dem?
      Du lyger så du tror d selv. Lyser lang vei at du forsatt har noe i leppene dine

      1. Innlegget handler ikke om det, og alikavell ser du nesten ikke se ansiktet hennes på bildene, så hvorfor står du å sier sånn?

      2. Det gjør det så absolutt ikke? Man kan godt se at mye av det hun har hatt i leppene tidligere har gått ut.. Skjønner heller ikke hvorfor du skal henge deg opp i det når innlegget handler om noe helt annet.

      3. Jeg tok ut av dem, men fylte inni litt da forandringen ble så stor, men det er ikke noe jeg trenger å si da det ikke spiller noen rolle? Jeg tok utav det og var ærlig med det, og om jeg har fylt i dem skriver jeg ikke et eget innlegg om det, men ja – jeg fylte litt i dem igjen, men ikke i nærheten like mye som før<3

        1. Jeg må være helt ærlig og si at jeg synes det er veldig rart. Du skriver et eget innlegg om at du har tatt det ut, samtidig som du er veldig opptatt av å få frem at du har tatt det ut av leppene, både her inne på bloggen, men også på Instagram og snap. Men så glemmer du å
          nevne at du faktisk har fylt på igjen? Jeg kunne ikke brydd meg mindre om du fyller eller ikke, irrelevant er det også hvor mye det er snakk om, men dette ødelegger veldig for troverdigheten din. Jeg føler meg nesten litt «lurt» når du velger å være så «ærlig» om noen ting og da åpenbart velger å holde andre ting skjult. Jeg har fulgt deg lenge, både på Instagram og her, har aldri hatt noe mot deg, men jeg har likt å følge med på livet ditt. Men nå har jeg kommet fram til at jeg skal slutte å følge deg, rett og slett fordi jeg ikke har noe tillit til deg lenger. Har lenge tenkt nå at det er mye clickbait, og det er selvfølgelig bare å forvente i en slik bransje! Men nå ser jeg meg rett og slett litt lei av denne glorifiseringen du gjør av deg selv. «Se så flink jeg er, har tatt ut fillers av leppene. Alle må elske seg selv som de er, mye finere naturlig uten fillers, bla. bla.» stå for det du mener da, eller rettere sagt; det fu skriver! Ikke gå tilbake etterpå og fyll på leppene igjen, for å konsekvent holde det tilbake. Da gjør du leserne dine forvirret, hva er det du egentlig mener? Hva er det du egentlig står for? Det som passer seg best i dagens blogginnlegg?

          1. Så enig med deg, Goro! Skryte av å fjerne det, for å virke litt “forbildeaktig”, for så å holde det hemmelig at hun fyller inn igjen er virkelig dårlig! Sorry, Ingrid, men det blir for dumt! Du må stå for det du gjør! Utrolig vinglete…

    2. Slapp av, reis, kos deg, fokuser på typen, og deg selv. Vennene, og hvor heldig du er. Ikke stress! Det kommer til å bli dritbra, ikke vær så redd! Dette går fint. Og hvis det blir problemer får dere raskt hjelp. Nettopp har en baby som ble født med det viruset blitt reddet 17 dager etter fødsel, FØDT med viruset. Dette går bra!

    3. Hvorfor svarer du aldri på kommentarene på om du forsatt har noe i leppene og hvorfor du forsetter å fylle i dem når du sier du har fjernet det i leppene.
      Ser godt at du forsatt har noe i dem.
      Du er mye finere uten så slutt og fyll i dem kjære deg, du kommer til å angre en gong. Du er like pen uansett Ingrid

    4. Hvorfor kommentere noe om leppene 😜? Innlegget hennes handler jo kj om d😜

      Du er veldig fin Ingrid ❤️

    5. Reagerte på det samme. Man mimrer over ting man HAR opplevd, enkelte bloggere trenger virkelig norskopplæring. De leppene der har fyll, ja😁

    6. Hun mimrer TILBAKE til deres første sydentur? Det er en tur i fortid, ikke i fremtid! Hva feiler det folk som leter etter negativitet. Skaff dere en annen hobby 🙂

      1. Sammen har vi snakket om disse turene, spart av penger fast i måneden og virkelig gledet oss og mimret over alle de minnene vi vil skape sammen – også blir det kanskje ikke noe likevel.

        MIMRET OVER ALLE DE MINNENE VI VIL SKAPE SAMMEN. Skaff deg din egen hobby kanskje

    7. Avbestille alt pga viruset?? Viruset er jo ikke farlig engang, står jo at det omtrent er tradisjon for nordmenn å reagere slik hver gang et nytt virus kommer. Det kommer til å gå helt fint og jeg hadde absolutt ikke avbestilt alt av turer pga dette 🙂

        1. Hvis du er i faresonen pga din diabetes som du sier, hold deg hjemme, ta litt forhåndsregler og ikke reis på en tur akkurat nå..

    8. Hei Ingrid! Jeg har akkurat fått vite at jeg er i slekt med deg, og det dyns jeg er ganske stas! Du virker som en kul, snill og ærlig jente. Digger deg <3

    9. Hei,

      Per 26.2.2020 regnes fastlands-Kina, Hong Kong, Singapore, Japan, Iran, Sør-Korea og regionene Lombardia, Piemonte, Emilia-Romagna og Veneto i Italia som områder med vedvarende spredning.

      Per 28.2.2020 er 2 857 meldt døde. Kina (2 788), Hong Kong (2), Iran (26), Sør Korea (13), Italia (17), (internasjonal overførsel i Japan (4)), Taiwan (1), Filippinene (1), Japan (3) og Frankrike (2).

      Den nåværende situasjonen i Italia indikerer at lokal smitte kan ha resultert i at mange på ett område har blitt smittet.

      Risikoen for europeere som reiser til eller bor i områder hvor det antakelig er «samfunnssmitte» er høy.

      Jeg ville nok ikke reist til Italia om jeg var deg. Dersom turen er bestilt, har dere vel mulighet til å avbestille, og heller reise ved senere anledning.

      Enn så lenge tenker jeg vi heller skal være glad for at det ikke er rapportert flere tilfeller i Norge, og følge forsiktighetsregler som er gitt her.

      Anbefaler å lese om viruset på Det europeiske smittevernsbyråets nettside, WHOs nettside og FHI – ikke bare i nettavisen 🙂

      Dere kan sikkert finne på noe annet gøy i stedet. Ta vare på hverandre. Hilsen journalist

    10. Hvorfor er du mere i faresonen når du har diabetes? 😂 herregud haha, du er ikke noe mere i faresonen enn andre folk.

      1. Jeg er det fordi jeg har svakere immunforsvar en andre folk på grunn av diabetesen og dette står også i nesten alle sakene om viruset, men heldigvis har jeg god kontroll på diabetesen og det hjelper på!

        1. Du har ikje nåkka dårliar immunforsvar Ingrid førr at du har diabetes når den e under kontroll. Nåkka du har presisert x antall gonga at den e. Så slapp av. Du i samråd me milliona andre klar fint å lev et heilt normalt liv med diabetes. Vær så snill å slutt å overdramatiser rundt det.
          Hilsen sykepleier

          1. Altså unnskyld meg, men har ikke du noe bedre å gjøre på enn å kommentere dritt på bloggen til en 23 åring? Og du er liksom et voksent menneske som e utdannet sykepleier? Du må da være arbeidsledig siden du tydeligvis har så mye fritid at du kommenterer på blogger.. La jenten være, hvis ikke du har noe fint å si så hold det for deg selv. Trenger ikke hate på andre.

            1. Hvis du leser avisene så jo, de med diabetes er mere utsatt enn de uten sykdommer. Siden du de sykepleier, så burde du kanskje lese deg opp på det! Har bekjente som lever med diabetes, som holdes stabilt, men som har fått melding fra fastlege som ber dem være ekstra forsiktig i disse dager, da de er mer utsatt

          2. eh unnskyld meg? Vi med diabetes har faktisk dårligere immunforsvar enn andre SELV OM diabetes vår er under kontroll og d tenker jeg at du som sykepleier burde vite godt… Bør kanskje sjekke det med en diabetessykepleier da før du begynner å kommentere å tro du vet det bedre enn oss med diabetes selv tenker jeg. Alltid hatt diabetes under kontroll jeg i 10 år! Har fortsatt drit dårlig immunforsvar 🙂 Så tenker vel Ingrid har litt mer rett enn deg her/

    11. Anonym:
      Forskjellige helsetilstander gjør at vi mennesker bla takler virus forskjellig – og noen sykdommer gjør at man er i risikogruppen (ekstra utsatt).
      For eksempel bør man alltid ta influensavaksine dersom man har (ett eks.) astma.

      Det meste henger sammen, eller påvirkes av noe her i verden, og hvis det synes å ikke gjøre det – forsøk å bevise det motsatte.

      Dette hadde du visst ved et kjapt Google-søk,- så kunne du latt være å skrive en kjip og latterliggjørende kommentar 🙂

    12. Du er utrolig sterk❤kjipt når helsa påvirker så mye rundt. Det har jeg en del erfaring med selv og.

    13. Syns det er veldig fine refleksjoner du kommer med her. Helsa må komme først.
      Og som du sier. Det er jo flott i Norge på sommern også

    14. Spørsmål: Ser du for deg at du skal blogge resten av livet eller har du andre planer? Og har du fremdeles piercing i nipplene?

    15. Sorry, men jeg også må bare påpeke dette med å mimre! Man kan ikke mimre om noe som kommer! Man mimrer tilbake på noe som har hendt! Man kan fantasere og drømme om det som kommer, men ikke mimre! Jeg syns dessverre du skriver veldig rotete og generelt litt dårlig. Dette er ment som konstruktiv kritikk altså, ikke noe verre enn det! 🙂

    16. Jeg tenker at i Norge vet du hvertfall at du god tilgang på legehjelp hvis du skulle være så uheldig. Dessuten kommer det nok av muligheter til å reise senere. Akkurat nå er helsen viktigst <3

    17. Hun svarer sjeldent på noe som ikke er om «hvor søt og hvor mye noen digger henne».. alle andre blir blokkert på den måten at de kan ikke skrive fra den enheten de brukte da de skrev noe som ikke passet frøkna her.

    18. syns egt d e litt komisk at du skriver på instagram story «nytt personlig innlegg ute» og at du er såå lei deg. får en følelse av clickbait og å være lurt når innlegget bare handler om at dere har bestemt dere for å ikkje reise pga corona virus. syns ikkje akkurat at å skrive om at dere ikkje kan reise pga viruset e så veldig ‘personlig’, mange som har opplevd det i det siste😅 virke også som at du bare skrive sånne ting fordi du har mangel på ting å skrive, å lage sinnsykt interessante overskrifter for at folk ska trykka seg inn på innlegga. correct me if im wrong🤷🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg