UKENS SPØRSMÅL | PORTUGAL, ERIK OG SURFING

Annonse | Samarbeid med Lapoint Surfecamp og lenker fra Nelly

BIKNINITOPP HER | BIKNITRUSE HER

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Hva gleder du deg mest til med å komme hjem?
Jeg har akkurat kommet meg hjem og herregud så deilig det er å være hjemme igjen etter en forferdelig hjemreise, dere kan lese mer om den her. Det jeg gledet meg mest til med å komme hjem var å se familien og vennene mine selv om vi kun var borte i en uke! Jeg er skikkelig avhengig av de menneskene som står meg nært og jeg har savnet de skikkelig mye.
 

Hvem var flinkest til å surfe av Julie, Oskar, Erik og deg?
MEG, hehe neida. Jeg vil si at alle sammen ligger jevnt der, alle klarte å stå oppreist på brettet og alle falt av flere ganger. Da er vi vel like flinke? Ja, jeg vil si det.  Den første dagen var Erik og Oskar flinkest da de klarte å stå oppreist på nesten alle forsøkene de hadde, mens jeg og Julie falt av flere ganger. I slutten av uken var vi veldig flinke alle sammen og jeg er skikkelig stolt over meg selv som klarte det til slutt!
 

Var du flink til å surfe?
Nei, ikke den første dagen! Jeg var skikkelig dårlig og klarte faktisk ikke å stå oppreist på brettet en eneste gang den dagen, men etter hvert ble jeg mye flinkere og nå har jeg lyst til å bli enda flinkere, jeg er bare redd for at jeg skal “glemme” teknikkene og hvordan jeg gjør det.
 

Hva var det beste dere spiste?
Uten tvil Kinder Bueno-isen de solgte i byen i Ericeira! Den er så SYKT GOD den, jeg dør. Jeg har aldri vært særlig interessert i is, da foretrekker jeg heller kaker eller andre desserter, men nå som denne isen har satt sine spor i meg må den jo være unormalt god?! Det tenker jeg i hvert fall. Ellers elsket jeg JAY-B bowl, det er slags protein smoothie med peanøttsmak og frukt, den får man oppi en ekte kokosnøtt, jeg la ut en del bilder av den på Instagram storyene mine, dere finner meg på Instagram ved å søke på Ingridaguiluz.
 

Ble du mer glad i Erik i Portugal?
​Jeg har alltid vært glad i Erik og det kommer jeg alltid til å være selv om vi ikke er sammen! Jeg ble ikke mer glad i han enn det jeg tidligere har vært nei, jeg er så glad i han som det overhode er mulig.
 

Ble du lei deg når Erik kalte deg for ei fitte?
Nei, jeg kjenner han såpass og jeg vet at han ikke mener noe vondt med det, det er slik Erik er – stor i munnen med en særegen humor! Hehe. Til dere som ikke har sett videoen om dette kan dere finne den her.
 

Prøvde Erik seg på deg?
Nei, egentlig ikke, men begge to var veldig forvirret til tider og vi slet helt ærlig med å vite hvordan vi skulle forholde oss til hverandre, heldigvis gikk det bra!

Har du åpnet øynene for Erik?
Hvem vet? Neida, vi tar ting som det kommer.
 

Hvor kan jeg bestille tur til surfecampen?
Dere kan bestille turen her. Jeg vet at flere der ute helt sikkert tenker at de ikke vil dra å surfe, eller at surfing ikke er noe for de, men helt ærlig det er dødskult og virkelig verdt å prøve! Jeg tenkte slik før, at surfing ikke var gøy og at det ikke interesserte meg en plass, men det gjør det nå. Det var så sinnsykt GØY. Dette er også en tur til en rimelig og fin pris, samtidig var det billig med alkohol, mat og drikke der nede! Det er jo et stort pluss i boken. Tror det var 8kr for ett glass med cider og øl.
 

Har du gitt Erik en ny sjanse?
Vi er veldig gode venner at the moment..
 

Kommer det flere YouTube-videoer fra Portugal?
Ja, det skal jeg få til og det eneste som mangler er redigeringer!
 

Hvor er bikinien på bilde på Instagram fra?
Dere finner link under bilde i dette innlegget.
 

Ville du ha dratt tilbake igjen?
HERREGUD JA, uten tvil!! Det er noe av det gøyeste jeg har gjort hittil i år. Det aller beste hadde vært å fått reist til de andre landene også, dere kan se hvilke land de har surfecamper i her.
 

Kan hvem som helst reise på surfecampen?
Det er 18års aldersgrense, ellers er det for hvem som helst og vi møtte faktisk utrolig mange hyggelige mennesker, til og med mennesker jeg kommer til å ha kontakt med i fremtiden. Jeg vil si at denne turen er for alle inkludert voksne!
 

Angrer du på noe som skjedde der nede?
Jeg angrer på at jeg ikke tok enda mer bilder, det er så vanvittig fint der!
 

Hva var det beste du gjorde der nede?
Det aller beste med turen var at vi reiste sammen, meg, Erik, Julie og Oskar. Det er mennesker jeg er veldig glad i og uten de hadde ikke turen vært den samme for min del. Jeg er også veldig fornøyd med at jeg klarte å surfe og den følelsen der er ubeskrivelig god! Det var så gøy og jeg angrer ikke en plass.
 

Var det gøy å se Julie igjen?
JA! Den jenta der savner jeg hver dag, herregud. Nå som jeg er hjemme igjen kommer jeg til å savne henne igjen og det suger.

12 kommentarer

Siste innlegg