ERIK OG JEG ER I LONDON

HJELP, VI HAVNET PLUTSELIG I LONDON

Herregud, for en reise. Jeg har ikke ord.. hvor skal jeg begynne? IGJEN gikk ikke reisen som planlagt og nå sitter jeg og Erik på Heathrow flyplass i London. Hvordan endte vi opp her? Jo, nå skal dere få høre. Vi skulle i utgangspunktet reise hjem fra Portugal kl 06:00, en trøtt gjeng som i utgangspunktet ikke ville hjem enda. Vi satte oss på bussen kl. 02:30 i natt som skulle kjøre oss inn til flyplassen i Lisboa og der satt vi da, med et fly som var flyttet flere timer frem i tid, er det mulig? Jeg vet ikke om dere har fått med dere orkanen som lå over Portugal i går kveld og i natt, i hvert fall, orkanen var skikkelig sterk og ingen fikk lov til å fly, derfor ble flyene utsatt flere timer. I og med at jeg skal hjem til Stavanger er jeg nødt til å ta tre ulike fly, og når jeg da ikke rakk det første flyet rakk jeg heller ikke det andre og tredje! Altså, herregud. Det er jo et par positive ting med dette da og det er at vi er i trygge hender, for det første er jeg ikke særlig interessert i å sitte på flyet i en orkan med den forferdelige flyskrekken min, samtidig får vi handle litt i butikkene her på Heathrow i London og tro meg – de har skikkelig mye fint.

I hele natt har jeg prøvd å få tak i SAS for å muligens få flytte flyene mine slik at de passer med hverandre igjen i løpet av dagen, men SAS har selvfølgelig ikke døgnåpen telefon. Da vi ankom flyplassen i 03:00 tiden hadde jeg verken fått i meg mat eller søvn, vi sto i kø i over en time for å komme frem til skranken hvor vi fikk hjelp til å booke nye fly. Det endte med at vi måtte splittes to og to, Julie og Oskar måtte først fly fra Lisboa i Portugal til Tyskland, for også ta et fly derfra til Oslo også videre til Bergen. De fikk ta de første flyene som gikk i 10tiden, mens jeg og Erik måtte vente en time lenger og her sitter vi, i London. Vi har akkurat fått i oss litt mat og venter nå på neste fly som skal fly oss til Gardermoen. En irritert Ingrid kommer ikke hjem til Stavanger før i 00:00 tiden, heldigvis har jeg en rolig dag å se frem til i morgen og gjett om det skal bli deilig? JA. Amen. Takk for meg.

Godt noen holder humøret oppe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg