WHO KNOWS ME BETTER? JULIE VS ERIK

Jeg tenkte det kunne være gøy med en ny YouTubevideo hvor dere kan se hvem av Erik og Julie som kjenner meg best. Jeg skal ærlig innrømme det at jeg ble skikkelig SJOKKERT over ting de ikke kunne og kunne om meg. Jeg ble kjent med Erik og Julie for første gang i Januar dette året under innspillingen til årets sesong av Paradise Hotel og dette gjør at jeg har kjent begge to ca. like lenge. Ingen av de to av et forsprang når det kommer til å kjenne meg best, men det sier kanskje seg selv at Erik som har vært sammen med meg mest sannsynligvis kjenner meg best? Hahah, dere får se hva som skjer, jeg ble oppriktig sjokkert. Når vi skulle spille inn denne videoen hadde jeg skyhøye forventninger til Erik, tror jeg tok rimelig feil der! 🖤
 

_________________________
 

HUSK Å ABONNER PÅ YOUTUBEKANALEN MIN HER

8 kommentarer
    1. Hvorfor har Erik bildet av deg som bakrund på telefonen? Jeg så instavideoen til Julie, og da ble telefonen til Erik vist i bakrund, og da var det bildet av deg. Er dere sammen igjen?😍

    2. Tips hvis du skrur musikken i bakgrunnen av videoen hører vi mye bedre hva dere sier uten forstyrrelser

    3. Syns det er så utrolig bra at du og Erik ikke er sammen mer. For en negativ fyr, og det kommer aldri noe positivt fra han. Har fått dette inntrykket fra ph, hans youtube og instagram, men nå ble det inntrykket altså så mye sterkere. Jeg digger deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg