UKEN SOM GIKK

Reklame | NELLY

Akkurat nå:
Sitter jeg å blogger mens Henrik venter på meg før vi skal dra ut å spise! Nå er det ikke mange dager igjen dere noe som suger, men det skal også bli deilig å komme hjem før sommerferien tar slutt.

Ukens opptur:
Det må være alle kveldene jeg har fått tilbringe sammen med Henrik her i varmen. Vi har kost oss som bare det. Det føles veldig bra å tilbringe så mye tid med et annet menneske, spesielt når han får meg til å føle meg så heldig og bra som det jeg kanskje fortjener etter mye om og men. Uansett, oppturen denne uken er som sagt alle de fine og minnerike kveldene i solnedgangene med bobler i glasser og bare det å kunne nyte livet og øyeblikket et sekund. 💕

Ukens nedtur: 
Omg, hahaha! Dette må være alle gangene Henrik har mistet romkortene til rommet vårt. Jeg kødder ikke!! Hver eneste gang vi lukker døren og han tar kortet lommen forsvinner det på et eller annet vis. Det er helt utrolig, haha.

Ukens tanke:
Det er faktisk ganske utrolig, men jeg har tenkt mye på hvor fint det er å ha familie rundt seg. Vi ligger jo på et hotell hvor det er mange familier med barn, omtrent alle her har barn og det er noe med det jeg liker veldig mye. Det virker utrolig koselig samtidig som det minner meg om min egen barndom da jeg var på hotell i syden med min familie, fyfader så gode tider det var, savner det. Misforstå meg riktig, jeg er ikke gravid eller noe, men syns bare det er utrolig fint med barn og at to mennesker kan skape noe så fint, hahaha!

Ukens cravings:
Kinder bueno is!! Altsåååå🤤

Ukens avgjørelse:
Det må være at vi oppgraderte suiten til en to etasjers leilighet med jacuzzi. Herregud som vi koser oss og tro meg det var virkelig verdt det. Utsikten er syk og vi får med oss alt som skjer på hotellet, haha.

Ukens låt:
Dance Monkey – Tones and I

Ukens handleliste:
For det første har jeg handlet så jævlig mye mat ute. Vi spiser ute hver dag på ferie og selv om det er dyrt i lengden så er det så utrolig koselig. Det blir en slutt på det når jeg kommer jeg. Ellers har jeg handlet denne kjolen fra Nelly for en stund siden! Ellers er det svært lite.. hm, godteri og brus.. det er ferie.

KJOLE HER

Ukens mest leste innlegg:
1. HEI OG HOPP FRA SYDEN!

2. DETTE SKJER PÅ MIN IPHONE 8 PLUS #2

3. BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg