DETTE SKJER PÅ MIN IPHONE 8 PLUS #2

STUDIO VSCO

Vet ikke hvor spennende dette er, men det er i hvert fall de bildene jeg lastet opp sist.

SØKELOGG PÅ INSTAGRAM

SISTE DM PÅ INSTAGRAM

Elsker han.. <3 Fikk litt kjeft da jeg bruke lang tid på jobb og diverse andre ting som ikke var nødvendig da vi skulle trene. Setter så stor pris på at han er slik han er og at vi har det så bra sammen.

SISTE SMS PÅ MOBILEN

Mamma som er på hyttetur med mormor og jeg som ikke skjønner noe av brikkesystemet til bilene her i Norge, må visst endre noe etter at jeg flyttet til Bergen.

SISTE FACEBOOKSAMTALE

En god venn og kompis av Henrik sendte meg noen bilder! Så snill.

TOPPLISTE PÅ SNAPCHAT

Ikke så spennende? Jeg snapper sjeldent, kun med mennesker som snapper meg først, haha. Henrik er veldig opptatt av at vi skal holde streaken da.. uff.

FØRSTE LAGRET BILDE PÅ SNAPCHAT

Meg og pappa 5.august 2016.. sykt, det er 3 år siden.

SISTE LAGRET BILDE PÅ SNAPCHAT

Meg og Henrik på trening!

BESTE SELFIE

VERSTE SELFIE

Fin?? Uff..

TRE BILDER FRA NYLIG SLETTET

Dette bilde ble tatt i Portugal i fjor.

Slik så kroppen min ut rett før sommeren i fjor.. ikke helt det samme nå lenger, men men.. hard jobbing gir resultater og jeg gleder meg til å oppdatere dere snart om forandringene så langt!

16 kommentarer

Siste innlegg