UKEN SOM GIKK

Reklame | NELLY

Akkurat nå: Ligger Henrik og jeg strekt ut på sofaen mens vi ser på serien YOU før vi skal ned å trene bein!! Shit, i dag gleder jeg meg mye til å trene og bein er desidert en av mine favoritter å trene, så, i dag skal det virkelig brenne i musklene våre! Jeg anbefaler dere som ikke har treningslyst, men som egentlig vil trene til å finne noe som motiverer dere, kanskje en treningspartner? eller finne noen som inspirerer dere på Instagram? eller bare bestemme dere for å ta på treningsklær og faktisk gå ut døren og ned på treningssenteret og gjøre noe!! Det skal vi. 😍

Ukens tanke: Har uten tvil vært konflikten mellom USA og Iran, at vi faktisk er på vei inn i tredje verdenskrig om ting ikke roer seg helt ned, føles det i hvert fall ut som.. i tillegg til at militæret har testet fred- og krigstidsalarmene rundt omkring. Alt dette skremmer meg og jeg har tenkt mye på hvor dum menneskeheten er som dreper hverandre for hva? Makt? Penger? Religion? Istedenfor å stå sammen og finne ut ting som gjør at vi ikke ødelegger oss selv, menneskeheten og planeten.

Ukens opptur: Det MÅ være at jeg endelig har kommet i gang med treningsplanene og målene mine for 2020!! Det føles så utrolig deilig å spise sunt igjen etter ferien i Gran Canaria, trene så hardt at jeg brenner i musklene og får melkesyre! Det føles sinnsykt digg å få blåmerker av markløft som igjen gir meg motivasjon! Ting blir gjort riktig og hardt – derfor er dette ukens opptur! Jeg liker å kjenne at treningen er tung og når treningen er det får jeg også noe igjen for det.

Ukens nedtur: Flyturen hjem fra Oslo denne uken.. jeg måtte fly hjem i full storm og Orkan.. det var faktisk en av de ekleste turene mine så langt i livet og med en turbulens i hele 45 minutter i strekk og to mennesker som satt ved siden av meg som ikke bare skvatt en gang, men flere ganger gjorde at jeg ble kjemperedd! Heldigvis går det som regel alltid bra til slutt, men det er ikke så veldig gøy å være på flyet akkurat der og da..

Ukens craving: Sjokolade og godteri!! Det er først når jeg ikke skal spise det at jeg har mest lyst på det.. hele tiden, hver dag, Argh.. 

Ukens avgjørelse: Har ikke vært noe særlig denne uken, men om det er noe må det bli at jeg lastet ned the Sims 4 igjen, haha!! Ikke nok med det bestemte jeg meg for å kjøpe noen tilleggspakker som jeg egentlig ikke skulle gjøre mer med tanke på at jeg blir avhengig og kan spille i flere timer i strekk.. hjelp, haha! Likevel er det noe jeg liker å gjøre så.. da ble det slik.

Ukens private bilder:

Et lite suss her og der! Viktig å vise kjærlighet tenker jeg. 😍

Pannekakene jeg snakket om over, de er så sjukt gode, nam.

Se så store blåmerker fra stangen i markløft!!

Vår nye hverdag i flere måneder!! Dette var økt 4/300 tror jeg?? Litt vanskelig å huske, men alt finner dere på Instagrammen min ved å søke på ingridaguiluz.

Sjekk den utsikten, elsker det til tross for skrekken min. Noen ganger prøver jeg å se mest mulig ut vinduet for å “teste” og “overvinne” frykten min og angsten for å fly.. tro meg, det funker av og til.

Ukens matrett: Sjokolade protein pannekaker! NAM. Med sjokoladepålegg på toppen.

Ukens innkjøp: Flybilletter til oslo tur-retur, mat og alt dette fra Nelly som oppgraderer mye av garderoben min!!

4 kommentarer
    1. Hva hadde du tenkt hvis en stygg gutt hadde prøvd seg på deg (før du ble sammen med Henrik) Hadde du tatt det som en fornærmelse og bedt han ryke og reise?

    2. Varslingsanleggene testet andre onsdagen i januari og juni hvert år og har gjort det i rundt 50 år, så det er ikke noe å stresse over. Du har overlevd ekstremt mange kriger i Midtøsten, har vært alvorlige kriger i Midtøsten i mange mange år nå. Ingenting som tyder på at konflikten i Iran skal eskalere til krig og verdenskrig. En ny verdenskrig er veldig lite sannsynlig i overskuelig fremtid, kanskje bare en ny krig i Midtøsten som vi er så vant til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg