KLE DERE SOM MEG + NYTT FRA NELLY

Reklame | NELLY

KJOLE HER

Hey babes! Jeg tenkte å vise dere det aller nyeste innkjøpet mitt fra Nelly som jeg har blitt helt forelsket i. De har fått inn så sjukt mye nytt som er chill, fresh og deilig å gå i, noe jeg digger. Det er faktisk ganske lenge siden jeg har vist dere mitt nyeste innkjøp og her kommer det. Dersom dere ønsker å finne de samme klærne linker jeg under bildene. 🖤

GENSER HER / BUKSE HER

GENSER HER / BUKSE HER

BODY HER / BUKSE HER

BODY HER

TEDDY KJOLE HER

CROPPED T-SKJORTE HER / CARGO JOGGEBUKSE HER

T-SKJORTE HER

BUKSE HER

BUKSE HER

T-SKJORTE HER

Elsker denne cropped t-skjorten som passer til alt!! I tillegg er den deilig å ha på og minner meg veldig om kolleksjonen til Kanye West (!!).

BUKSE HER

SMYKKE HER

ØREDOBBER HER

PERFEKT BEIGE GENSER HER

HEELS HER

ELSKER DENNE!! GENSER HER

GENSER HER

🖤 KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN TIL NELLY 🖤

8 kommentarer
    1. Hvilken størrelse har du i off shoulder genserne i hvit og beige? Og hvordan er det i størrelsen? Er en M men ser det står S/M og M/L

    2. Når legger du ut treningsprogram? Sykt motiverende å se på at du er så målbevisst og mestrer dine mål

    3. Hvorfor flasher du så mye med Eurobonus Silver kortet ditt? Er ikke baller før du har Gold eller over vet du! Nærmer du deg Gold btw?

      1. Jeg la det der fordi jeg ble frastjålet lommeboken min og måtte ha kortene mine et sted og etter det har det bare vært der sammen med bankkortet, haha!! Jeg har ikke tenkt på det en gang. Jepp, jeg nærmer meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg