RABATTKODE SOM GIR EKSTRA RABATT HOS NELLY

Reklame | Lenker fra Nelly

Jeg stikker egentlig kjapt innom for å gi dere en ekstra rabattkode på rabatten som Nelly har. Nå kan dere få opptil 70% rabatt på ekstremt mye fint hos Nelly, oppi det hele her kan dere få 10% ekstra rabatt på rabatten ved å bruke koden INGRID10 i handlekurven. Som dere sikkert har fått med dere så har jeg handlet ekstremt mye fint hos Nelly, alt jeg har handlet kan dere finne ved å klikke her. Jeg elsker Nelly og skal uten tvil handle med meg flere antrekk nå som jeg flytter rett rundt hjørnet.

🤘🏼 KLIKK HER OG SKRIV INN KODEN INGRID10 I HANDLEKURVEN, DA FÅR DU 10% EKSTRA RABATT PÅ RABATTEN 🤘🏼

PS: koden varer i 48t, hurry up! God shopping.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg