KLE DERE SOM MEG + 20% RABATT PÅ HELE NELLY

Reklame | Lenker fra Nelly

Hei hjerter. Håper dere har hatt en fin helg etterfulgt av en god start på uken! Det er mandag og hva er ikke bedre en at Nelly kjører i gang med rabatter som dere kan bruke. I og med at sommerferien nærmer seg med stormskritt har jeg klikket med meg hjem flere superfine sommerklær og diverse – i tillegg til dette ville jeg stikke innom å nevne at Nelly nå gir alle dere 20% rabatt på hele butikken, exkl. Blacklist. I sommer skal jeg på ferie og ser virkelig frem til å kunne bruke noen nye fine sommerklær fra Nelly! Av en aller annen grunn har jeg begynt å elske fargen rosa, det er helt merkelig det der og det hadde jeg faktisk aldri trodd. Selv elsker jeg svarte, hvite, brune/nude og grå farger på klærne, men i det siste innkjøpet mitt var det MYE rosa gitt.. sjekk så fint og barbie aktig det er da! Love it. 

Som dere også vet holder jeg på å flytte alle klærne mine i flytteesker! Derfor er det mye som skal selges og jeg trenger virkelig påfyll!! Rabattkoden varer forresten frem til torsdag 6/6 kl 23.59. Nedenfor kan dere se mitt aller nyeste innkjøp! Har allerede fått det i posten og bruker flere av plaggene daglig. God shopping!

FAVORITT FRA HANDLELISTEN MIN: Det er uten tvil dette rosa settet – det er så sjukt deilig i tillegg til at det er fint.

 

KLIKK HER FOR Å SHOPPE MED 20% RABATT

1. HER⎟2. HER⎟3. HER

1. HER⎟2. HER⎟3. HER

1. HER⎟2. HER⎟3. HER

1. HER⎟2. HER

1. HER⎟2. HER⎟3. HER

1. HER⎟2. HER⎟3. HER

1. HER⎟2. HER⎟3. HER

8 kommentarer
    1. Ser du har lagt ut «det er ingen pene som snuser». Så det vil sei at du syns alle som snuse e stygg? D vil i sei e mobbing! Burde tenke d litt om før du legg ut slekt. Du burde ikkje blande d i om andre her i verden snusa, d e opp t kvar enkelt.

        1. Åååå beklager!! Da har jeg misforstått kraftig.. dette visste jeg ikke, veldig trist at mennesker skal oppføre seg sånn.. da er kommentaren over ment til de som mobbet deg! <3

    2. Bikinien på nettsiden og på bildene dine er litt forskjellige… hvordan vil du si fargen er i virkeligheten? Er den så lys

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg