MIN NYESTE TATOVERING

And here u go… slik ser altså min nyeste tatovering ut og tro det eller ei – dere tvang meg til å gjøre det! Neida, joda. Som dere helt sikkert fikk med dere i går fikk jeg og Wenche lyst til å gjøre noe morsomt og spontant, derfor fikk dere lov til å komme med innslag til ting vi måtte gjøre. Vi fikk ikke tid til alt, men det kommer absolutt flere videoer der dere kan tvinge oss til å gjøre nye ting.

En av tingene vi fikk tilsendt i går var å ta en tatovering og her ser dere den. Hvor sjukt er det ikke? Dere ba oss om det og vi gjorde det. Wenche tok en annen tatovering på armen som dere kan se i den aller nyeste YouTube videoen på kanalen våres her. Dette er uten tvil den vondeste tatoveringen min til nå og jeg er nesten 100% sikker på at jeg ikke kommer til å ta flere. Nå holder det.

Selv om det gjorde dritvondt gikk det heldigvis ikke så lang tid før tatovering var ferdig, med det mener jeg ca. 5min og vipps der var den, ingen vei tilbake. Det er veldig lurt å tenke seg om to ganger før man dynker kroppen i blekk som ikke kan gå bort med mindre man bruker laser.. Nå tenker sikkert dere, hvorfor gjorde du det spontant da? Vel, denne tatoveringen betyr mye for meg og da dere tvang oss til å ta en tatovering falt det mest naturlig inn å ta denne.

Det er forresten veldig mange som lurer på om tatoveringen min står for antall sexpartnere? Noe jeg ikke helt klarer å forstå (haha). Hvordan kan man ligge med 53, 48894 personer? Det var et godt innspill da, for i den nyeste videoen vår har vi en konkurranse hvor dere skal gjette hva tatoveringen min betyr, den som gjetter riktig først kommer til å få en premie tilsendt i posten og om en liten stund røper jeg hva tatoveringen min egentlig betyr.

For å delta i konkurransen må du inn å se på videoen og legge igjen en kommentar under videoen på kanalen med ditt forslag til hva denne tatoveringen betyr!

KLIKK HER FOR Å KOMME INN PÅ VIDEOEN OG FOR Å DELTA I KONKURRANSEN 💕

16 kommentarer

Siste innlegg