VIDEO – DERE TVINGER OSS TIL Å GJØRE DE SYKESTE TINGENE

Okei folkens, jeg kødder ikke når jeg sier at dere fikk oss til å gjøre de sykeste tingene. Vi driter oss ut offentlig og for dere som ikke har fått med dere dette – Jeg og Wenche har startet vår egen YouTube kanal. Jeg har fortsatt min egen kanal og kommer til å publisere videoer der i tillegg til den kanalen vi har sammen. Siden Wenche elsker YouTube var det supert å ha en egen kanal der vi kan publisere alle videoene vi lager sammen(!!). I denne videoen driter vi oss skikkelig ut, vi gjør også noe med kroppene våres som aldri kommer til å gå bort, klarer dere å gjette hva? Hjelp.

Vi spurte på Instagram om dere hadde noen innspill til ting vi møtte gjøre, altså dere kunne tvinge oss til å gjøre ting. Det kom inn de sykeste forslagene og jeg ble bombardert med forslag – noe jeg elsker! Det er så gøy når dere er aktive. Husk at om du også har lyst til å være med på å tvinge oss til å gjøre ting kan du følge meg på Instagram: ingridaguiluz. Ps: om denne videoen slår bra an kommer vi til å ha dette som en fast video på kanalen vår – derfor er det gøy om dere abonnerer!

Jeg håper dere liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen ved å klikke på linken under. Enjoy. ⚡️

KLIKK HER FOR Å ABONNERE

11 kommentarer

Siste innlegg