JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL OM JULIE

Er Julie og Oskar fremdeles sammen?
Nei, det ble slutt for 4 måneder siden ca. tror jeg?? husker ikke helt. Det er litt merkelig at noen går til media og sier at det er slutt med tanke på at det er så lenge siden. Det er også en grunn til at jeg ikke har svart på det spørsmålet før i og med at det ikke var offentlig og det er ikke opp til meg å svare på dette spørsmålet, men nå som det er offentlig kan jeg bekrefte dette ja!

Hvor mange gram silikon har hun?
Tror hun har 275.. litt usikker her også.

Like du Julie inne på Paradise Hotel?
Ja, jeg elsket Julie inne på Paradise Hotel og vi sto hverandre ufattelig nært. Det triste med vår sesong var at det ikke kom så godt frem på TV-skjermen hvor gode venner vi faktisk var. Da jeg kom i uke 2 hadde jeg ingen nært og det var vanskelig å komme innpå menneskene der inne som allerede hadde funnet dem de ville spille sammen med. Da vi hadde høyfjellshotell uken ble jeg og Julie veldig godt kjent og siden den uken der gjorde vi alt for hverandre. Vi sminket oss sammen, snakket sammen, spilte sammen og hele pakken. I dag er jeg evig takknemlig for at jeg og Julie fortsatt er bestevenner!

Hva er det som har skjedd med Julie?
Dere kan lese om dette i avisene og her.

Har Julie slitt i ettertid etter hendelsen i Molde?
Ja det har hun virkelig, hun ble sykemeldt og har hatt det veldig tøft i ettertid. Det er ikke en opplevelse man ønsker å ha i livet, samtidig er det veldig mye som har skjedd i Julie sitt liv det seneste året som også spiller inn. Hun er kjempetøff som klarer å stå på egne ben. Etter å ha vært med henne denne helgen har jeg sett at ting begynner å falle av henne, og nå begynner hun virkelig å finne tilbake til den livlige Julie jeg møtte inne i Mexico.

Har Julie tilgitt Erik etter det som skjedde i Molde?
De har ikke noe kontakt, ellers kan dere tenke dere hva svaret er. Han har fått straffen sin og det er slik det skal være.

Hvorfor er ikke Julie aktiv på YouTube lengre?
Hun er fulltidsstudent og jobber omtrent hver eneste dag på siden av studiene, dette gjør det vanskelig for henne å drive med en YouTube kanal.

Er Julie singel?
Ja, hun e singel og klar for å mingle!

Hvor kan man se Julie naken?
Se tilbake på Paradise Hotel 2018 – sesong 10, haha…

Hvor gammel er hun?
Hun er født i 1996 og blir 23år.

Hva skjedde mellom Julie og Oskar?
De er to svært forskjellige personer, i tillegg studerer hun i Bergen og han bor i Oslo.

Er du og Julie barndomsvenner?
Nei, vi ble kjent inne på Paradise Hotel.

Hvilket TV program vil du helst se for deg Julie i?
Ex on the beach, hahaha. Det hadde vært crazy. Kanskje også Idol, sett henne drite seg ut litt med den vakre sangstemmen sin.

Hva er det snilleste Julie noen gang har gjort?
Hun er snill hver eneste dag og gjør alt for at alle rundt henne skal ha det bra. Noen ganger bryr hun seg så mye om andre mennesker at hun glemmer seg selv bort. Det snilleste Julie noen sinne har gjort for meg er å stelle i stand både hoteller, makeup artister, frisører og diverse andre ting de gangene jeg kommer på besøk! Hun hjelper meg og er det for meg når jeg trenger noen å snakke med.

Hva pleier dere å finne på når dere er sammen?
Vi pleier å finne på alt mulig sammen, det går mye i å spise mat(!!) og feste.

Hva er det aller beste med Julie?
Det aller beste med Julie er hvor mye hun bryr seg om at alle rundt henne skal ha det bra! Hun stille opp på sekundet og gir seg ikke før ting har ordnet seg! Hun er rett og slett en veldig god venninne å ha i livet.

21 kommentarer
    1. Erik <3
      Digger virkelig den fyren! Syns det er så latterlig av deg å fremstille han som ett monster for å sette deg selv og Julie i bedre lys. Greit, vold er IKKE greit, men å si at Julie har slitt så voldsomt pga dette blir dramaqueen-aktig ass!

      1. Fremstiller han som et monster? Da skal du skylde på avisene, og han – det er han som selv er voldelig, ikke jeg. Når du snakker på den måten støtter du en som er dømt for vold, husk det. Hva vet du om Julies fortid? Du uttaler deg i noe du absolutt burde passe deg for.

      1. Det står at HAN ikke kan kjenne seg igjen i å ha kvelt?! Det står ikke at det ikke er sant. Han tok i mot forelegget og innrømmet det han ble dømt for, tror du ikke det er en grunn til at han ikke går til rettsak om han mener at han ikke kvelte? Hun løa ut bildebevis også, om du ikke fikk med deg det.

    2. Dere lager unødvendig mye drama om den saken… Du ser ikke Erik dvele på det, og snakke om det HELE TIDEN for å få likes og støtte….. Legg det bak dere, ikke vær så jævla opptatt av hvordan lys det setter dere i… Hvordan dere ser ut på sosiale medier og alle likesene, er virkelig ikke det viktige her i livet…

      1. Han snakker selvfølgelig ikke om det når han er dømt for vold. I hovedsak ønsker han nok at dette aldri kom ut slik at han kunne ha fortsatt å skjult hvem han egentlig er. Det ENESTE jeg har gjort er å svare på det som sto i avisartikkelen som ikke var min skyld kom ut. Avisene publiserte dette, Erik fikk sakt sitt, Julie sitt og jeg mitt. Det er fair. Er det noen som ønsker å få støtte og likes er det han som sier at han legger seg flat og unnskylder seg for oss – noe han ikke har gjort.

    3. Jeg blir asså sååå klar av alle dere som vet myye mer enn de som var tilstede den natta på hotellrommet. At han er fremstilt som et monster klarer ikke jeg å se på noen av innleggene til Ingrid… det er lov å tenke litt før man publiserer noe kanskje…?? At Julie sliter, er som du ser ikke bare på grunn av det som skjedde den natten. Igjen tenk litt før dere publiserer og les innlegget en gang til først. 🙃🙃

    4. Hva mer skal man lese enn alle de innleggene og kommentarene hun har hatt ang Erik? Han var utro, det har hun nevnt en million ganger. Ham var vanskelig å være sammen med. Han stilte ikke opp når mora fikk diagnose. Han har spytta på Julie. Han er prkåt. Osv osv. Alt dette har Ingrid skrevet om en hun tilsynelatende er over og ferdig med. Yeah right. Hva gjør man ikke for likes, klikk etc…

      Innse sannheten, Erik er mer “poppis” enn hun er, og hun bruker navnet hans for ALT det er verdt.

      1. Han er mer poppis enn hun er?? Poppis faktisk. Jeg skjønner at du er fan av han, men det betyr vel ikke at Ingrid ikke kan uttale seg elr? Slutt å les bloggen hennes da hvis du har så STORE problemer med å skjønne dette! Jeg syns hun kan få uttale seg og det kan selvfølgelig han også gjøre. Men det ser ut til at han velger å avstå fra det. Mange er fortsatt opptatt av begge to og hvorfor ting gikk som de gikk, det vises godt på spørsmålene hun får. Derfor syns jeg det er greit at hun kan svare på spørsmål og at hun kan få si sin side av saken når den nådde media.

      1. Tenk om det var deg dette skjedde med? Tror du ikke det setter dype spor i en? Jeg grøsser over mennesker som deg. Skam deg!

    5. Erik e Ikkje annet enn en liten lat giddalaus prkåt drittunge, han e Ikkje no åg ha på når han e utro åg Ikkje støtte dama si når ho får vite at mora he kreft, så e han flink t åg lyve så hadde Ikkje trodd på d han sa i ett sladreblad, han gjør alt for oppmerksomhet åg at folk ska syns synd på han.

    6. Nok en gang, Ingrid. Du burde virkelig slutte å søke oppmerksomhet på Erik sine vegne. Hadde det ikke vært for at Erik eksisterte, hadde ikke bloggen din heller eksistert. Godt over halvparten av likerklikkene du får er fordi du vener Erik – latterlig. Få deg en utdanning du☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg