JEG SVARER PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Dette bilde ble tatt i sommer, savner det ekstremt mye.. kjenner jeg trenger å komme meg til syden så fort som mulig..

Har det skjedd noe mellom deg og Henrik?

Nei, vi har det veldig fint sammen selv om det av og til er litt tungt å bo borte fra de nærmeste vennene mine, heldigvis har jeg muligheten til å dra hjem litt oftere en dersom jeg måtte ha dratt til en fast jobb.. derfor er jeg i Stavanger og koser meg litt ekstra med venner slik jeg ikke blir ensom i Bergen. Vet ikke helt hvorfor jeg dro dette inn, men tror er det fordi flere har lurt på hvorfor jeg dro til Stavanger og om det er pga. noe mellom meg og Henrik.. det er det altså ikke.

Hvorfor svarte du nei når Henrik fridde til deg på Fløyen?

Hahaha, hæ? Dette må ha vært en kødd isåfall. Han har aldri fridd på ordentlig til meg (eller på tull).. men håper jo det en dag da, skulle nesten ønske dette var ekte.

Kan du legge du kostholdsplan og treningsplanen din? du er en stor inspirasjon.

Ja, dette kommer og jeg vet det er dumt å vente, men vi holder på å jobbe med dette slik det skal være oversiktlig, ordentlig og tilpasset for alle! Beklager for at dere må vente, men det er for det beste.

Kan du slutte å skrive at det er på grunn av diabetes du spiser sukkerfritt?

Ja selvfølgelig! Her har jeg ikke tenkt meg om. Jeg har vel egentlig tenkt mer at det å kunne tipse om produkter uten sukker er bra for oss med diabetes, men jeg har ikke ment det på en vond måte at jeg skal gi feil signaler for vi kan spise akkurat det samme som de uten diabetes.

Tips til fine vintersko og vinterklær?

JAA! Omg, disse skoene elsker jeg og bruker jeg hele tiden.😍 Det ene paret er sinnsykt varme og gode, samtidig som de er fine! De tøflene under bruker jeg også hveeeer eneste dag og kunne virkelig ikke hatt noen finere og bedre tøfler. Ellers kan dere finne utrolig mange fine vintersko ved å klikke på denne linken!

VINTERSKO HER

TØFLER HER

Hva er din favoritt kveldsmat?

Åh, det er baguetter med mye forskjellig pålegg!! Da er det så godt at jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg skal ha på. Dersom det skal være sunt er det nok disse proteinbrødene med kokt egg og krydder på. NAM!

Hvor mye godteri spiser du i uken?

Jeg har spist altfor mye i det siste.. men dersom jeg er flink spiser jeg mye godteri en dag i uken. I det siste har nesten vært litt hver eneste dag, ikke bra.

Hva er ditt aller beste minne fra Paradise Hotel?

Det er uten tvil da Julie og jeg rømte om natten for å hente en madrass oppe i loungen!! Også kveltret vi en svær vase som sto der med madrassen. Vi sprang nesten helt nakne rundt den natten, morsomme minner.

Teller du kalorier?

Nei, men jeg prøver å holde meg unna matvarer som inneholder mye kalorier.

Nevn en person du mener er et farlig forbilde og en som er et godt forbilde.

Oi, denne her er svært vanskelig.. jeg kommer ikke på noen andre en de som utgjør vold og som er forbilder.. men alle mennesker kan gjøre feil og være ganske så ok selvom.. men vold er absolutt ikke greit! Ellers syns jeg at Jørgine er et sinnsykt bra forbilde, digger hun der.

Hvilken kjendis ser du opp til og hvorfor?

Jeg ser ikke opp til en spesiell kjendis, men som nevnt over liker jeg veldig godt Jørgine og det vet jeg veldig mange andre også gjør.

Hvis du kunne ha tatt med deg en person til LA, hvem ville du reist med?

Julie Grindbakken!!

Hvor blir din neste reise og med hvem?

Litt usikker enda, men med Henrik og to venner med det første.

Hva mener du om Sophie Elise sin nye kolleksjon og at den er kopiert av brun og blid?

Jeg har ikke fått med meg så mye av saken her, men etter min mening syns jeg ikke hun kopierer brun og blid, men produktnavnene er ganske like ja! Det finnes så utrolig mange produkter som kan være litt lik hverandre, men kopi syns jeg er overdrevent å kalle dette for.. jeg føler nesten at brun og blid kanskje prøver å stjele litt reklame for seg selv oppi dette ved å gå ut mot Sophie Elise.. men jeg vet ikke. Jeg gleder meg i hvert fall til å prøve produktet hennes!

Hva syns du om deltakerne i Ex on the Beach?

Jeg har ikke sett noe av sesongen.. men etter det jeg har sett virker de som en flott og god gjeng som lever livet! Det digger jeg.

Kjenner du noen som er med på Ex on the Beach?

Nja, jeg kjenner Andreas litt og han er så sinnsykt morsom!! Ellers har jeg snakket litt med Siv og Johanne.

Hvor pleier du å dra ut i Bergen?

Jeg drar sjeldent ut i Bergen for tiden, men om jeg drar ut har det vært mest på Kava med Julie, men har hørt at Loulou også er bra.. jeg har også vært en del på natt.

Hva motiverer deg til å trene?

Mestringsfølelsen av å forbedre meg og få til nye ting og løfte tyngre vekter, men det som motiverer meg mest helt ærlig er at jeg skal føle meg vel i min egen kropp. Jeg vil ha en kropp jeg syns er fin og bra for helsen min! Alle har sitt eget syn på hva de syns er en fin kropp og mitt syn er å ha en trent og sunn kropp, men ikke overkill.

Hva syns du om skatte greia?

Syns det er helt greit jeg.

Er det greit at folk søker deg opp sikkert mange som allerede har gjort det?

Jada, versegod! Lønnen min var jo overhode ikke bra ifjor, da jeg ikke jobbet på flere måneder pga. Mexico og mistet jobbet. Jeg begynte ikke å tjene penger på bloggen i fjor før etter halve året var gått. Jeg bodde gratis hjemme og levde livet med den inntekten jeg hadde, i tillegg er det mye som ikke stemmer helt med det som står på nettet. Ting har virkelig forandret seg økonomisk i år og det er fett, hard jobbing kommer med en fordel.

Hvilket program kunne du tenkt deg å være med i?

Skal vi danse, farmen og camp Kulinaris!!

Hvem heier du på i Skal vi danse, og hvem tror du ryker ut?

Har ikke sett noe av dette programmet heller.. merker jeg ikke henger helt med på de store tv-programmene i år.

Kunne du ha flyttet til Sverige noen gang?

Ja, jeg kunne jo det, men jeg har ingen tilknytning til Sverige nå.

Angrer du på at du flyttet til Bergen?

Nei, absolutt ikke. Jeg elsker Bergen for at i verden og trives utrolig godt. For en by!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg