EN GLADNYHET

Reklame | NELLY

Hei fininger! På mandag ga jeg ut en rabattkode til dere som er Ingrid25, da fikk dere 25% rabatt på alle klær fra Nly by Nelly. Denne rabattkoden fikk jeg ordnet kun til dere lesere fordi jeg syns dere fortjener det! Vet dere også hva jeg har fikset? Dere får fortsatt 25% rabatt ved å bruke koden Ingrid25 ut hele dagen i dag! Det er så gøy! Strand-kjolen over er en favoritt og den kommer garantert til å brukes mye i sommer. Ellers kan dere klikke her og se hva jeg bestilte med meg hjem fra Nelly nå til sommerferien. Det tar helt av og alle skjørtene jeg handlet med meg forrige gang blir jeg bombardert med meldinger om størrelser. Derfor – jeg bruker S i alle skjørtene. Ha en ellers fin sommer/dag og husk – rabattkoden avsluttes etter i dag, så hurry up & god shopping. <3

Klikk her og skriv inn koden Ingrid25 i kassen for å få 25% rabatt på alt fra Nly by Nelly

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg