DETTE SPISER JEG TIL HVERT MÅLTID + TRENINGSKLÆR OG RABATT!!!

Reklame | FAMME.NO

(Alt om treningsklærne mine finner dere under)

Hei people! Det er mange som er nysgjerrig på hva jeg spiser gjennom uken og derfor kommer jeg til å komme med tips til de ulike “rettene” jeg velger mellom. Dere må ikke få sjokk!! Merk mine ord, ikke få sjokk. Jeg spiser ikke så veldig variert, men jeg får ofte i meg det jeg skal og det kroppen min trenger for å ikke hoppe i blodsukkeret og får å ikke få vondt i magen.

Jeg spiser lite karbohydrater og lite sukker, men får det i meg av og til, spesielt når kroppen min “gir tegn” til å ville ha det.. det er ofte når blodsukkeret mitt er for lavt eller at jeg virkelig MÅ ha det.. skjønner? Haha.. så ja, dette er det jeg pleier å velge mellom til hvert måltid:

 

FROKOST

🥦 Eggerøre med ulike produkter (skinke, gressløk, purreløk, sopp, krydder uten salt, tomat, paprika).

🥦 Kokte egg med krydder.

🥦 Cottage Cheese (en halv boks) med ulike produkter alt etter hva vi har liggende (chiafrø, kokos, saft uten sukker, syltetøy uten sukker, banan).

🥦 Hjemmelaget proteinbrød her med ulikt pålegg (kokte egg, syltetøy uten sukker).

🥦 Smoothiebowl med ulik frukt, juice og en banan (ulik topping, havregryn eller noe som metter det mer)

 

LUNSJ/MELLOMMÅLTID/FØR TRENING

🥦 Alltid proteinshake!! 

MIDDAG

🥦 Vi prøver å få i oss mest mulig proteiner, men vi er ikke så nøye at vi henger oss opp i antall kalorier og karbohydrater. Vi elsker også junkfood og spiser det hver helg!! Ellers i ukedagene er det sunn tallerken med masse proteiner, grønnsaker og ris/pasta/fries OG saus!! Ofte Bretagne eller Bearnaisesaus.

MELLOMMÅLTID/ETTER TRENING

🥦 Alltid proteinshake!!

KVELDSMAT

🥦 Samme som frokosten bare ikke det samme som jeg velger til frokost samme dag! Skjønner? <3

 

Det er også mange som spør meg hvor jeg kjøper treningstightsene mine og de kan dere kjøpe her. Gjennom den linken får dere også 10% rabatt på treningsklærne og det kan jo alltids komme godt med. Jeg syns størrelsene til merket Famme er helt vanlige og fargene deres er bare til å smelte av, de er kjempefine!! Jeg bruker selv størrelse S i tightsene mine og i toppene varierer jeg litt mellom S og M. Jeg elsker også formen på de og stoffet de er laget av. Så, nå vet dere hvor dere kan få tak i tightsene jeg alltid legger ut på Instagram story. Nå skal jeg hente en jakke i byen, vi snakkes, smask til dere!

3 kommentarer
    1. Hvorfor legger du aldri ut treningsprogrammet ditt? Det hadde tatt md 15minutter og legge ut mitt. Har trent fitness i 6 år og stått på scenen to ganger. Det er da ikke komplisert å formulere i det hele tatt…

    2. Hvilken str bruker du på nelly? Og er de små eller store i str? Er ca like lang som deg med samme kroppsbygning, og bruker M. Har hørt at nelly er små i str.

    3. Ser de bloggerne som har liten kroppsbygning er åpen på at de veier 40kg osv. Hvorfor vil ikke du gå frem som et forbilde med vekta di? Dette kan jo realisere litt at folk er forskjellige og kanskje hjelpe oss som faktisk er kraftig bygd og har ting kroppsbygning. Men forstår at det kan være et sårt punkt for deg i og med at du er litt større enn vanlige bloggere. Hadde bare vært kult at en går frem og normaliserer det at man kan veie 60kg+ og at alle er forskjellig. Liker personligheten din og digger deg!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg