SESONGAVSLUTNING: EX ON THE BEACH


SLANGEGENSER HER⎟TOPP UNDER HER⎟BUKSE HER⎟VESKE GUCCI 

📍L A W O

For to dager siden valgte jeg å dra på Ex on the Beach sin sesongavslutning sammen med Helene Hima som hennes gjest. Da Helene inviterte meg med hadde jeg veldig lyst til å dra og jeg syns det er kjempegøy og få muligheten til å bli med på ulike eventer og ikke minst få lov til å møte nye mennesker. Jeg møtte faktisk flere andre tidligere Paradise Hotel deltagere, noen av de hadde vært med på Paradise Hotel for flere år siden og jeg visste at jeg hadde sett dem før og det syns jeg var gøy. Det er veldig rart å tenke tilbake til de dagene da jeg var mindre og satt foran tv-skjermen og så på Paradise Hotel, jeg hadde jo aldri i hele mitt liv trodd at jeg kom til å delta selv om jeg gjorde det til slutt. Merkelig hvordan ting plutselig endrer seg i livet! Ellers må jeg bare få lagt til at det var gøy på eventet, jeg ble kjent med utrolig mange nye mennesker og det setter jeg stor pris på. 

Forresten, da jeg så aller første episode av Ex on the Beach fikk jeg veldig mange vonde og sterke inntrykk på en gang, dere kan lese innlegget herJeg husker også at jeg dømte enkelte personer kraftig til og med etter at jeg har deltatt i et program selv og jeg vet jo hvor mye det klippes også videre. I dag vet jeg hvor viktig det er å faktisk bli kjent med mennesker før man dømmer de! Jeg skal ikke legge skjul på at det var en del drama på eventet, men det angår ikke meg og da føler jeg det blir feil å skrive om de tingene her. Hva skal man forvente? Ex on the Beach er drama og da sier det seg selv at det ble drama på eventet også?! 

Klarer dere å se hvem han ligner på? (hint: artist)

Alt i alt var kvelden vellykket, Helene og jeg kom hjem kl 03:30, det sier vel alt? Okei, jeg skal være helt ærlig med dere. Vi gikk på høye hæler hele kvelden og jeg sliter skikkelig med å gå på høye hæler, for det første er det skikkelig vondt og for det andre ser jeg ut som jeg har bæsjet på meg når jeg går. Vi brukte kanskje en time på å komme oss hjem. Vi startet med å gå hjemover, men det var så vondt at vi ikke kom til å klare det. Derfor endte vi opp med å kjøpe oss mat på Deli for også bestille taxi hjem og det tror jeg vi begge kan si oss svært fornøyd med i dag. Er jeg den eneste som hater å gå på høye hæler? Uff.

Da jeg scrollet gjennom bildene på kameraet fant jeg dette bilde!

7 kommentarer
    1. Kan du lage en YouTube video med Helene eller Melina for eksempel eller med noen av de andre EOTB-deltakerne?
      Kanskje en video om hvem som kjenner hverandre best?

    2. Men Ingrid, hvorfor promoterer du ett program, og er på festen tli dette programmet, som du selv har gått hardt ut mot og slaktet når det først kom ut, blir ikke dette litt dobbelt moralsk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg