UKENS SPØRSMÅL | KROPP, REGULERING OG SINGEL?

 

Annonse | Lenker fra Nelly

Hoodie HER


For aller første gang prøvde jeg ut Instagram for å få inn spørsmål og det funket utrolig bra! Jeg klarer helt ærlig ikke å svare på alle spørsmålene i ett innlegg, men jeg kommer til å lage flere slike der jeg svarer på det jeg kan! Det var også flere spørsmål som gikk i det samme. Dere kan følge meg på Instagram for å stille meg spørsmål til neste gang: Ingridaguiluz


1. Har du sett VM?
Jeg har ikke fått med meg alle kampene, men sluttspillet har jeg kontroll på! Elsker det.

 

2. Hva forbinder du med ordet kreft?
Da tenker jeg med en gang sykdom, jeg liker virkelig ikke ordet kreft, men samtidig er det mye fint med det også, man innser i hvert fall hva som er viktigst i livet og hva man eventuelt vil bruke tiden på.

 

3. Kan du fortelle om det skumleste som har skjedd deg?
Ja, det kan jeg. Vi var i Chile på familieferie da vi skulle rafte i en av de aller største raftingplassene i Verden. Jeg var liten altså da båten kjørte rett i en vegg med steiner. Jeg husker det veldig godt og det er nok derfor jeg har vannskrekk den dag i dag. Vi hadde på oss våtdrakter og sko, men strømmen var så sterk at den tok med seg skorne. Jeg klarte å holde meg fast i båten som var opp ned, helt til broren min løftet meg opp. Dersom jeg hadde sluppet hadde jeg blitt knust i steinene og dødd, det har de som jobbet der forsket på i ettertid. Creepy..

 

4. Hvordan opplever du negative kommentarer og hets?
Jeg opplever det nok som samme alle. Det er jævlig, men samtidig har jeg lært meg å gi faen i det.

 

5. Hvilken kroppsdel liker du best på din kropp?
haha, dette måtte jeg svare på under introen min på Paradise Hotel, dere får se der!

 

6. Hvordan går det med deg?
Tusen takk som spør! Det går mye bedre med meg nå en det gjorde i går. Jeg er frisk og har det bra. Vi har nok alle noen perioder i livet som er mer stressende og slitsomme en vanlig og det har jeg hatt de siste månedene uten tvil.

 

7. Hvor kjøpte du denne dressen?

Dettet settet er fra Love butikken som ligger på Frogner i Oslo, og merket er Farmhouse Design, dere finner klærne her.

 

8. Hvorfor havnet du på sykehuset?
Jeg måtte inn på sykehuset på grunn av store smerter i magen, dere kan lese mer om dette her.

 

9. Hvor lenge har du og Erik vært sammen?
Vi har vært sammen i ca. 4mnd.

 

10. Hvem er det som tar bildene dine til bloggen?
Det varierer veldig, alt etter hvor jeg er og hvem jeg er med. Av og til er det pappa, mamma, venninner, Lars Halvorsen og Erik.

 

13. Vil du ha barn og gifte deg med Erik i fremtiden?
Det er helt klart at jeg vil! Jeg vet ikke hva fremtiden bringer, men dersom jeg er sammen med Erik da så vil det være det naturlige for meg. Jeg skal i hvert fall få barn og gifte meg en dag!

 

15. Har du hatt regulering?
Nei, det har jeg ikke hatt.

 

16. Har du forandret deg som person etter at du var med på PH?
Ja, det vil jeg si. Jeg er fortsatt meg selv og kommer aldri til å forandre meg på den måten, men jeg har nok forandret meg litt når det kommer til å stå for egne meninger, ta egne valg i livet og gi litt mer faen i stygge kommentarer, hets og ikke minst hva andre mennesker syns om meg.

 

17. Har du og Erik tenkt å flytte sammen snart?
Ikke for øyeblikket. Vi skulle egentlig flytte sammen til Oslo nokså kjapt etter at vi ble sammen, og det hadde nok godt veldig bra, men nå er det mye som skjer med personlige ting for begge to og da velger jeg heller å bo hjemme for øyeblikket.

 

18. Hvilken egenskap med Erik er mest irriterende?
Det må nok være at han hele tiden trenger bekreftelse. Han snakker også litt om det herJeg er ikke en jente som viser utrolig mye følelser til den jeg er sammen med. Jeg liker ting best når det er litt rolig og chill.

 

19. Når kommer det en ny episode av kollektivet?
Det kommer nye episoder hver tirsdag og onsdag på Viafree. Det er allerede ute 14 episoder som dere kan se her.

 

20. Hvem var den første du sa at du hadde kommet med på PH til?
Det var mamma. Jeg ringte henne faktisk for å høre hennes mening, jeg var usikker på om jeg skulle si ja eller nei. Heldigvis endte det opp med et ja som jeg aldri kommer til å angre på.

 

21. Hvorfor ville du inn på Paradise Hotel?
I utgangspunktet ville jeg ikke, men da jeg kom med ville jeg inn på Paradise Hotel fordi jeg ville gjøre noe nytt og spennende med livet mitt. Jeg ville møte nye mennesker og utfordre meg selv. Jeg har hele tiden vært en jente som aldri sier nei til ting og jeg slet hele tiden med å si min mening og ta egne valg, på Paradise Hotel fikk jeg gjøre alt dette på egenhånd og gjett om jeg har lært mye? JA.

 

22. Dersom du hadde fått barn nå, hva skulle det hete?
Morsomt spørsmål. Jeg liker utrolig godt navnet Saga dersom det hadde vært en jente. Dersom det hadde vært en gutt hadde jeg nok hatt en finger på Lukas.

 

23. Er du singel?
Nei, jeg er ikke singel.

 

25. Er du gravid?
Nei, jeg er ikke gravid!

 

26. Dersom du skulle ha flyttet til et annet land hvilket land ville du ha flyttet til da?
Da ville jeg ha flyttet til England eller Spania. Jeg vet ikke helt hvorfor akkurat England, men syns det landet virker spennende, samtidig som det er mye å gjøre der. Ellers måtte det ha blitt Spania med tanke på at jeg har familie der og trives godt der.

 

27. Hvis du skulle byttet liv med en av The Kardashians/Jenners hvem ville det ha vært?
Kylie Jenner.


Følg meg gjerne på Instagram her:


Blogglisten
hits

2 kommentarer
    1. Elsker kylie akkurat som deg, digger den dama der håper jeg får møte henne en gang i mitt liv vil virkelig det!❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg