UKENS SPØRSMÅL | JURYEN, TØFF TID OG ERLEND ELIAS


Hei dere!

Endelig søndag, og tid for ukens spørsmål og svar igjen. Denne uken har vært helt magisk og vi har vært veldig heldige med været de siste dagene! Jeg har faktisk fått god tid til å sole meg, grille, bade og være mye sammen med venner og familie. Jeg håper dere også har hatt en fin uke ute i solen. Akkurat nå sitter jeg hjemme i Stavanger og spiser grillmat, resten av kvelden skal gå til volleyball sammen med gode venner! Jeg håper at jeg får svart på det dere lurer på ♡ Gjerne still meg spørsmål til neste uke igjen! 


1. Er du i en tøff tid på grunn av en i familien din ligger på sykehuset?
En person i familien min har for tiden vært innlagt på sykehuset ja. Jeg kommer uansett til å fortelle dere mer om dette i et eget innlegg, men jeg er ikke klar enda. 

 

2. Hvor lenge siden er det dere kom hjem fra Mexico? Og når blir det spilt inn?
Jeg kom hjem i begynnelsen av Mars. Innspillingen er fra tidlig Januar til begynnelsen av Mars, men dette tror jeg varierer litt fra hver sesong som har vært. Det er maks 2 mnd med innspilling dersom man er der fra start til slutt.

 

3. Hva så du i Erik?
Erik er en fantastisk person. Jeg syns han er morsom, intelligent, snill og pen. Det som gjorde at jeg ble veldig glad i Erik var at han utfylte meg på alle måter. For å ta et eksempel så er Erik utrolig politisk engasjert og der er jeg helt stikk motsatt. Han får politikk til å bli interresant for meg blant annet. Han er også utrolig hyper og vill, mens jeg er en mye roligere person. Jeg roer han ned, mens han får meg ut av komfortsonen og pusher meg til å gjøre ting jeg egentlig ellers ikke hadde turt å gjøre, selv om jeg kanskje vil det. Ellers er han rett og slett en person som hele tiden får meg til å smile! Når jeg er sint, oppgitt, frustrert eller lei meg stiller Erik opp og får meg i godt humør. Nesten så godt humør at han selv blir irritert fordi jeg blir plagsom.

 

4. Bruker du vippe extentions? Hvor lange har du?
Ja, jeg bruker vippe extentions og er superfornøyd med det. Jeg har brukt det i ca. 1 år nå og sparer en del tid foran speilet på det. Jeg tror jeg har lengde 13 på de aller lengste også har jeg megavolum. Etter sommeren tenkte jeg å ha en liten pause for å spare ut mine egne vipper igjen! 

 

5. Retter du håret nå? Og hvordan er rutinene på håret ditt? Gjør du det sammen som du forteller i videoen eller har du sluttet nå som håret ditt er friskt og langt?
Ja, jeg retter håret en del nå for tiden. Jeg trives best selv med rett hår og derfor gjør jeg det oftere enn jeg burde ha gjort det. Jeg er ikke like flink til å gjøre det samme som jeg gjorde før. Håret mitt har fått den lengden jeg vil ha (kunne gjerne hatt lenger også), men da har jeg ikke like stor motivasjon til å sove med castor Oil i håret 3 ganger i uken lenger.

Videoen kan dere se HER. 

 

6. Hvordan blir det med finalefesten nå som Erik er med på Farmen Kjendis? Kommer han?
Erik kommer nok dessverre ikke på finalefesten i år nei. Han er på innspilling til Farmen kjendis nå og forhåpentligvis er han der inne lenge. 

 

7. Når fikk du og de andre deltagerne vite om at Erik er broren til Erlend Elias?
Jeg tror Erik valgte å si det til Mathias ganske tidlig der inne, fordi Mathias tok faktisk opp en ting Erlend hadde sakt på Farmen kjendis når han var med. Da følte nok Erik at han måtte si ifra at det var broren hans. Jeg husker ikke helt hvordan jeg fikk vite det, men jeg tror det var i skuespiller uken når jeg og Erik satt på rommet sammen i flere timer og bare snakka fordi vi måtte være inne på rommene mens de andre filma inn sine opptak. 

 

8. Kan du skrive innlegg om hva dere som skal være i juryen gjør i mellomtiden? Får dere være på samme hotell, eller hva er det egentlig som skjer? Får dere mat? Får dere lese bøker? Må dere være helt alene?
Dere kan lese innlegget mitt om dette HER.

Jeg tror ikke jeg skrev så mye om maten osv, men det fikk vi. På hotellet vi var på utenfor fikk vi mat så ofte vi ville. Vi hadde all inklusive bare uten alkohol da. Vi kunne selvfølgelig lese bøker dersom vi hadde det med oss. Jeg husker at jeg var dritt lei av all ventingen og fant rett og slett ikke på noen som helst ting å gjøre, da fikk jeg et par norske blader av en deltageransvarlig! Så hyggelig. Jeg var helt alene noen dager, men da Karoline sjekket ut kom hun til meg på samme hotell og her var det bare jentene som var. Guttene var på et annet hotell. 

 

9. Hvordan holdt vippeextensionsene dine så bra under oppholdet ditt i Mexico?
Det har jeg lurt mye på selv faktisk! Jeg legger vipper hos Diellza Bytyqi på Forus, hun er utrolig dyktig! Jeg tror det har noe med kvaliteten og limen på vippene hun bruker, men det jeg liker aller best der er at hun tar på akkurat så mye vipper og den lengden man vil, også holder de seg super lenge. Jeg var også flink til å gre gjennom dem og ikke bade så mye under vann. Jeg hadde også med meg ekstra punktvipper som jeg limet på der det var hull. 

 

10. Hva mener du med juryen? Skal du være på på Paradise Hotel igjen?
Det gjenstår å se. Alt kan skje på Paradise Hotel!



11. Var dere i Norge under ventetiden eller var dere i Mexico?
Vi var i Mexico under ventetiden, på et hotell utenfor som ligger ca 1t fra Paradise Hotel.
De som ikke er inne på Paradise Hotel nå, eller som er en del av juryen har dessverre reist hjem til Norge. 

 

12. Kan du og Erik lage en video hvor dere forteller i mer detalj om deres første møte i juryen og hva som skjedde når dere dro hjem?
Nå er Erik som sagt på innspilling til Farmen kjendis, men så fort han er ute og hjemme igjen kan vi lage en video om dette til dere ja!

 

13. Når spurte de (produksjonen til farmen-kjendis) Erik om han ønsket være med på farmen?
Det vet jeg faktisk ikke helt svaret på dessverre. Tror det var nokså kjapt rett etter at Paradise Hotel hadde startet å gå på TV. 

 

14. Er du og Newa venner igjen?
Ja, jeg og Newa er venner! 

 

15. Har du og Erik slått opp?
Nei, Erik og jeg er fortsatt sammen! Jeg har full forståelse for at dere kanskje trodde det var slutt mellom oss, men det er det altså ikke. Han dro på Farmen innspilling.

 

Gjerne still meg spørsmål til neste ukens spørsmål!

xoxo Ingrid

Blogglisten
hits

14 kommentarer
    1. What du skrev så mye shit om Newa den dagen også er dere venner igjen og sover med hun???? Skjønte ikke det ass, hhh ikkeno hate elns men lissom vi kurdere er sterke og hvis Newa har lest det du skrev om hu og fortsatt vil være med deg, woow Newa veldig bra Newa!

    2. Duuuu du er så sinnsykt nydelig ingrid❤️Jeg elsker alt fra utseende til personligheten din! Du er bare så perfekt og Erik er sååå ubeskrivelig kjekk og du er helt ubeskrivelig pen! Alt kler deg, fantastisk rett og slett!????????jeg har så lyst til å møte deg her på Gjøvik! Kunne du ha kommet hit en gang før sommerferien?❤️Elsker deg såååå sinnsykt høyt, du aner ikke! Du tror sikkert at dette ikke er sant, men veit ikke hvordan jeg skal forklare hvor mye du og Erik betyr for meg❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    3. I love you, you Are so beautiful! And you Are so pretty and fine! I really like you and your boyfriend, erik❤️

    4. Hvordan er det for deg og ikke vite når Erik kommer tilbake siden han er på innspilling til Farmen kjendis!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg