JEG BLE SÅ OVERRASKET


Mine tanker under utsjekk

Som dere sikkert vet var det helt jævlig å ryke ut av Paradise Hotel. Jeg gråt og gråt å klarte nesten ikke engang å snakke på greenscreeen den kvelden. Alt jeg ville var å være der inne. Jeg husker godt at jeg angret på at jeg ikke spilte mer, men det dere ikke får se er at jeg var godt likt i gruppen. Jeg spilte jo en allianse, og selvfølgelig vil alliansene ha hverandre ut, men jeg syns selv at det er trist at dere ikke fikk se mer av meg. Jeg er morsom, gøy på fest og snakka en del taktikk som ikke kom med på skjermen. Jeg jobba hardt hele tiden for å være godt likt og ikke minst for å sikre meg en backup der inne dersom jeg engang skulle miste min daværende partner. Det var dessverre ikke noe mer jeg kunne gjøre enn det jeg gjorde. Som sakt hadde jeg det ikke så bra da jeg sjekket ut.. Det eneste jeg tenkte på var at “nå skal jeg hjem til Norge, nå vil jeg faktisk bare hjem å se alle de personene jeg er glad i”.

Måten jeg fikk vite at jeg var i juryen på

I det jeg kom ned trappa etter å ha filmet utsjekken min møtte jeg Aleksander og Martine fra fjorårets sesong. De sto klar med kamera og lyste opp i det jeg kom ned gråtende og håpløs. Jeg husker dette så utrolig godt selv om jeg var langt nede. Aleksander og Martine opplevde noe av det samme i fjor, hvor Aleksander måtte sjekke ut mens Martine fortsatt var inne på hotellet. Vi snakka en del sammen om det og de støttet meg mye. De visste hvordan dette var og ga meg oppmuntrende ord. Jeg fortsatte med å gråte.. Etter at jeg fikk beskjeden av dem at jeg var en av de heldige som kom med i juryen gråt jeg enda mer, bare denne gangen var jeg glad og lei meg på samme tid. 

 

 Ventetiden utenfor Paradise Hotel med juryen

Ventetiden var lang. Jeg røyk ut i uke 8 og jeg var fullt klar over at det var 4 uker igjen til denne sesongens innspilling var ferdig. Det var skikkelig kjipt å være på utensiden i flere dager frem mot siste del av innspillingen som juryemedlem. Alt jeg tenkte på var Erik. Heldigvis kom både Karoline og Ann Mariell ettersom de sjekket ut på samme hotell som meg! Vi fant på mye gøy på utsiden sammen, blandt annet så bada vi mye, spiste mye god mat og spilte tennis. Vi var adskilt fra guttene noe som var jævlig kjipt. Da Karoline kom på hotellet til meg fortalte hun ting som hadde skjedd der inne den uken hun var der, samme med Ann Mariell. Jeg visste at både Leo og Mathias hadde sjekka ut, og vi var veldig sikre på at de var i juryen i og med at de sjekka ut på samme tid som Karoline og Ann. Det jeg ikke visste noe om var at Erik hadde røke ut. Han var den siste av oss i juryen som røyk, som dere så på episoden igår.

 

Første møtet med Erik etter min utsjekk 

Jeg møtte Erik for første gang etter at jeg røyk ut på det jury møte vi hadde i gårsdagens episode. Det var faktisk litt dumt å se at de hadde klippet  bort det fordi det filma vi. Det var utrolig sjokkerende for meg, samtidig litt trist å se at Erik hadde røke ut han også. Jeg som syns at han fortjene mer enn alle andre å være inne på Paradise Hotel. 

 

Jeg håper at dere likte dette innlegget og fikk litt mer informasjon om hvordan vi hadde det på utsiden. Det blir en spennede uke i vente så følg med på viaplay eller på TV3 (22:30).  

 

  xoxo Ingrid

Blogglisten
hits

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg