VIL DU HA LANGT HÅR? JEG HAR TIPSENE DU TRENGER

Reklame | Labpharma

LA OSS SNAKKE OM HÅRET MITT, YEY.

Ahh, nok en gang kan jeg tipse dere om et av mine favoritt produkter som da er HAIRCARE tabletter. Som jeg nevnte forrige gang i sommer er det flere der ute som slenger med leppene og som mener at håret mitt er fake og at jeg må bruke extensions – dette kan jeg avkrefte med en gang! Drømmen min i flere år var å få langt og fint hår.. det får man ikke dersom man ikke gjør noe med det og i det minste prøver. 🌿

Håret mitt er altså ikke fake, det er ekte og jeg elsker det! Det vokste ufattelig kjapt da jeg først tok i bruk haircare. Folk kan si hva de vil, men uten haircare er jeg sikker på at vokseprosessen hadde tatt tre ganger så lang tid. Med haircare fikk jeg faktisk i meg de vitaminene jeg trengte for at håret mitt skulle vokse og tro meg – det vokser enda!! Tablettene har gjort at håret mitt har blitt langt og vært langt i flere år nå. Jeg begynte jo å bruke produktet for flere år siden og det er -fortsatt- en av mine aller største favoritter. Håret mitt ble fyldigere, mye lengre og jeg fikk babyhår som viser at håret faktisk vokser og at det vokser tykkere. Se på bildene under.

Dere kan kjøpe haircare på rabatt ved å klikke her.

Her ser dere babyhårene mine!!

Det jeg liker med produktet er at det er enkelt å ta, to tabletter daglig (helst en morgen og en kveld) og that`s it! Det gir resultater og har dokumentert virkning. I tillegg produseres produktet etter strenge rutiner og god tilvirkningspraksis (GMP-standard) i Norge, noe som er heeelt fantastisk. 🌿

Jeg anbefaler dere å prøve dersom dere ønsker å så fyldigere, lengre hår og holde det sunt. Jeg vet at det funker og det beste beviset jeg har er meg selv. Jeg snakka om dette produktet lenge før jeg hadde et samarbeid med de – nettopp fordi jeg elsket det og ville anbefale dere haircare tabletter av fri vilje uten å tjene på det selv. Alt handler om tålmodighet og viljestyrke, da vil det også funke enda bedre, det vet jeg. Drømmen min var å få langt fint hår! Jeg har det i dag og takket være dette + andre små tiltak som å drikke vann, ikke rette håret og mye mer ble det slik. Love it!

Det er forresten 60 tabletter i hver pakke! Og nå får dere rabatt av meg så husk at det er lurt å kjøpe/prøve produktet nå.

3 GODE GRUNNER TIL Å BRUKE HAIRCARE

1. Håret vokser 🌿
Det er fordi haircare inneholder den næringen håret trenger og dersom man har et ferdig utvokst hår, vil det ta lenger tid.

2. Det har dokumentert virkning 🌿
Veldig mange har brukt haircare og det funker!

3. Det er trygt 🌿
Alle produkter produseres etter strenge rutiner og god tilvirkningspraksis (GMP-standard) i Norge.​

Akkurat nå har haircare tilbud og du kan kjøpe en pakke med 60 tabletter for 199kr!!

🌿 KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN TIL TILBUDET PÅ HAIRCARE 🌿

5 kommentarer

Siste innlegg