1. Jeg synes det er fint at du minner oss om at vi må være takknemlige for de rundt oss!❤️ Jeg kjente på dette selv da jeg fikk sjokkbeskjeden om at faren min hadde vært i en bilulykke i 90 sonen. Utroligvis gikk det bra med han til tross for de materielle skadene, men det gav meg et helt nytt perspektiv på livet og fikk meg til så innse at det ikke en en selvfølge at vi har begge foreldrene❤️Jeg ønsker deg og din familie alt godt i fremtiden❤️❤️❤️

    2. Huff, jeg føler virkelig med deg! Fikk skikkelig vondt av å se denne videoen og kan ikke tenke meg hvordan du/familien din har det.. min største frykt er at en av mine nærmeste skal på kreft. Du er sterk Ingrid, fortsett å leve livet ditt med god samvittighet ❤️ Mammaen din er nok veldig stolt over deg!

    3. Tenker på deg!
      Vet veldig godt hvordan du har det, ufattelig vondt og se på videoen din!
      Mistet mamman min i 2018 pga kreft. 😢Sender masse styrke klemmer til deg og mamman din ♡♡

    4. Trist! Mistet Pappa for to uker siden av kreft! Spredde seg øve alt i løpet av 10 mnd så det e ein tøffe tid for dokk nærmeste og oppi dette!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg