VIDEO – JEG FJERNER VISDOMSTANNEN MIN (VLOGG)

Endelig er den ute! Her er videoen jeg har lovet dere å poste. Shit, altså dere aner ikke hvor redd jeg var for to dager siden da jeg skulle fjerne visdomstannen min for aller første gang. Nå er jeg så uheldig at jeg har to visdomstenner igjen, men de trenger jeg å gjøre noe med enda. Er det bare jeg som har hørt de aller merkeligste historiene fra mennesker som trekker visdomstenner?? De skriker og hyler, og at det er helt forferdelig. Jeg har også hørt at noen får så mye bedøvelse at de ikke er tilstede og husker svært lite av selve “inngrepet” om jeg kan kalle det for det. Anyway, her er videoen av meg da jeg fjernet visdomstannen min og gjett om det var skummelt.

⚡️ HUSK ABONNER PÅ KANALEN MIN HER ⚡️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg