VIDEO – 24 TIMERS PAUSE CHALLENGE

Onsdag betyr ny YouTube-video og her kommer den! Vi tok utfordringen og nå kan dere se våres 24 timers pause challenge – noe som var bokstavelig talt var helt jævlig. Wenche styrer meg med en fjernkontroll. Den har selvfølgelig flere funksjoner som en pauseknapp OG slowmotion. Dette innebærer at når Wenche sier pause er jeg nødt til å stoppe helt opp uansett hvor vi befinner oss. Da kan hun selv velge hva hun så vil gjøre, om det er å tulle med meg eller drite meg ut. Det var helt jævlig og dere får blant annet se meg “kline” med en hund, dusje og mye mer.  Alt dette kan dere se nå! Håper dere liker videoen og har lyst til å gi den en tommel opp. ⚡️

PS: Hjelp meg å gi videoen en tommel opp slik at jeg kan kontrollere Wenche neste gang – tro meg, jeg kommer til å ta igjen (bare mye verre).

 

OG HUSK,

KLIKK HER FOR Å ABONNERE

2 kommentarer
    1. Den dusjscenen var en hyggelig overaskelse. Du har en alldeles nydelig og sexy kropp. Reiste seg i buksa der ja 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg