VI TAKKET NEI, JEG VIL KJØPE MEG HUND OG SOSIAL ANGST

Jeg syns det er gøy å kunne dele ting dere ikke helt vet om meg, kanskje noen vet det, men ikke alle. Bare for at dere skal bli enda bedre kjent med meg, også er det selvfølgelig noen ting jeg vil oppdatere dere på i livet mitt, som at vi takket nei til noe stort, at jeg kanskje skal kjøpe meg ett dyr og mye mer. Derfor får dere en oppsummering her. Ellers går kvelden i dag til å ha en liten date med Henrik der vi skal bestille god mat, se film og nyte tiden sammen(!!). Elsssssker det.

 

👼🏼 Jeg ble født med navlestrengen rundt halsen og holdt på å dø.. heldigvis husker jeg ikke noe av det selv, men det er rart å tenke på.

👼🏼 Ridning var en ting jeg egentlig hatet da jeg var liten, men som jeg gikk på fordi alle andre gjorde det(!!) Jeg sluttet ganske tidlig fordi jeg ble livredd da jeg måtte strigle hesten inni boksen helt alene, hahaha.

👼🏼 Jeg bruker linser til vanlig og vurderer å ta laser for å slippe det.

👼🏼 Vi takket nei til tv-programmet jeg har snakket om fordi vi rett og slett følte det var riktig dette året, men dere skal absolutt ikke se bort fra at vi er med neste år om det er bra(!!). Det er nesten slik jeg angrer fordi jeg vil virkelig at dere skal få se meg på skjermen igjen og bli enda bedre kjent med meg.

👼🏼 Jeg vurderer å kjøpe hund.. faktisk! Jeg har aldri vært så opptatt av dyr, mer livredd for alle dyr, men jeg tror det hadde vært super koselig og ha en liten hund jeg kan være med dagen lang.

👼🏼 Jeg elsker alt som er overnaturlig og søker det mye. Det jeg gjør er å se på åndenes makt, alle spøkelsesgreier på YouTube, ser på spådamer på YouTube som spår forskjellige ting ut av horoskopet mitt og alt det der.

👼🏼 Jeg elsker å være med på alt som skjer rundt meg og det verste jeg vet er å ikke få være med og oppleve nye ting(!!). Som reiser, ting som skjer med venner, bursdager, ja, alt det der.

👼🏼 Jeg dusjer alltid håret i kaldt vann fordi jeg har hørt det er bedre for håret.. hahah, psyko når det kommer til håret mitt ja.

👼🏼 Jeg er nødt til å ha ting ryddig rundt meg før jeg gjør noe som helst, og er det ikke ryddig blir jeg stresset. Jeg tror faktisk at jeg har støv på hjernen.

👼🏼 Jeg kan virke veldig fjern og som om jeg ikke kan noe som helst, men egentlig så kan jeg veldig mye om ting, men ønsker at andre skal fortelle slik at jeg kan lære enda mer.. det er utrolig rart, men jeg undervurderer meg selv ofte og tørr ikke helt å si akkurat det jeg mener og kan om ting, selv om jeg vet innerst inne at jeg kan. Det er ganske frustrerende til tider, men jeg liker det slik og elsker å høre på hva andre har å si.

👼🏼 Jeg har en slags sosial angst.. og dette kom etter Paradise Hotel. Jeg tørr nesten ikke å kalle det for angst fordi jeg vet ikke hva det innebærer, men jeg har blitt mye reddere for offentligheten, tenk om det eller det skjer, de eller de ser på meg.. det er merkelig og jeg er nesten så redd det at jeg ikke tørr å ta bussen fordi jeg føler noen er ute etter meg, men det stemmer jo ikke. 

👼🏼 Jeg er unormalt opptatt av håret mitt og kan sitte å se etter slitte tupper dagen lang.. hater at det har knekt, men samtidig er det kun jeg som kan gjøre noe med det og det syns jeg er gøy!

4 kommentarer
    1. Heii! Til det om spøkelse søk opp MyLifeAsEva og se alle YouTube klippene hennes om hennes opplevelser, tror det er 3 eller 4 episoder om de forskjellige tingene hun har opplevd. (USA) sykt spennende og skummelt 🙈

      Til angsten din og fomoen (fear of missing out) høres alt dette ut som du har angst ja! Jeg har selv sosial angst og kjente meg igjen i det du skreiv her. Anbefaler deg å snakke med fast lege om dette eventuelt psykolog for å drøfte dette- så du kan snu om tankene og eventuelle øvelser og måter å vri tankene om på da om du ikke gjør det kan det i verste fall bli mye verre og resultere i sykt dårlig selvbilde og selvfølelse med mer. Om noen tenker noe stygt om deg som ikke kjenner deg så har de seriøst lite å gjøre på og mest sannsynlig ikke det bra med seg selv. Ville ikke ofret de en tanke eller gi de styrken til å gi tankene dine en usikkerhet pga disse blikkene/ tankene om hva de tenker. Du er bra nok og fin nok akuratt som du er Ingrid og de som ikke ser det er det synd i, for da går de glipp av et fint menneske.

    2. Hei Ingrid! Jeg vil bare si at du er ikke den eneste som sliter med en form for sosial angst:) som liten var jeg alltid sjenert og det vokste på meg ettersom jeg ble større og større. Mens alle andre i samme alder var flinke i det sosiale, hadde jeg alltid vanskeligheter med å dele tanker og møte øyekontakt med andre. Gjennom disse årene så har jeg utviklet med enormt og har fortsatt mye å utfordre meg selv i slik at jeg kan utvikle meg enda mer! Jeg setter pris på at du deler dine problemer, for ikke bare meg setter pris på det, men maaaange andre <3 du er utrolig nydelig og har en sjarm som sprer inspirasjon og glede, aldri gi opp og fortsett med å utfordre deg selv selvom ting går til helvete. For etter du har gjort disse skumle tingene, så får du en belønning i deg selv som er utrolig herlig. En følelse som mener at du kan overvinne alt og alle rundt deg.

      1. Åh, tusen takk! Dette var godt å lese <3 virkelig. Jeg håper at veien videre for deg fortsetter å gå oppover, og det er veldig fint å lese at det har godt bra med flere – at jeg ikke er alene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg