VI SVARER PÅ SPØRSMÅL OM FORHOLDET VÅRT

Har dere vurdert kjæreste tatovering?

Mmm, ja både og.

Tar Henrik diabetes din bra?

JA! Det vil jeg absolutt si og han er definitivt den aller beste kjæresten jeg kunne ha hatt ved min side under hele den prosessen. Han sov ved siden av meg på sykehuset, hjalp med å forstå seg på sykdommen, prøvde å gjøre sykdommen enklere for meg ved å gjøre det til humor og en hverdags glede! Han lærte hvordan jeg oppførte meg ved føling og er superflink til å spørre om hvordan det går med meg. Så jeg vil absolutt si at han tar diabetesen min kjempebra og jeg er veldig heldig med han der.

Har dere opplevd episoder der du har vært avhengig av han når det kommer til diabetesen din?

Ja, da vi var i Granca og jeg hadde 33,1 i blodsukker og hadde glemt insulinet mitt.. ble en telefonsamtale til 911 fra Henrik da, mens jeg lå og skreik på rommet, hahaha.

Krangler dere aldri?

Vi har hatt våre krangler, men heldigvis er det ikke ofte og noen krangler må man ha for å bli sterkere.

Er dere med hverandre i familieselskaper også videre?

Ja, selvfølgelig! Det er jo kjempekoselig og vi liker å bruke tid med familiene våre sammen. Jeg tror det hadde vært rart for faktisk begge sin del om det ikke skulle være en naturlig ting for oss å gjøre i hverdagen.

Hvilken favoritt serie har dere sammen?

Lucifer på Netflix!! Den er dritbra, anbefaler dere å se den.

Hva dere gjort om dere fikk være motsatt kjønn for en dag?

Jeg hadde helt ærlig lekt med tissefanten!!! Hahaha. Prøvd ut alt mulig med den, og Henrik sier at han hadde tatt seg selv på brystene og utforsket fiffi, hahah.

Hva var deres første inntrykk av hverandre?

Dette er faktisk ganske sykt av meg å fortelle dere, MEN.. nå skal dere få høre. Begge to har sakt til hver våre venner at vi hadde lyst til å ligge med hverandre og der skjedde det – så førsteinntrykket vårt var vel det da.. men da jeg ble kjent med han var førsteinntrykket mitt at han var SYKT morsom og utrolig/uvanlig snill.

Har dere noen meninger om å ofte søke opp det motsatte kjønn på sosiale medier?

Det er forskjell på å oppsøke oppmerksomhet og sjekke ut en person. Å søke opp motsatt kjønn kan være av ren nysgjerrighet, men det å oppsøke oppmerksomheten til det motsatte kjønn er en helt annen sak når man er i et forhold.

Vil dere selv si at dere har et offentlig forhold med tanke på at alt du (Ingrid) deler til daglig av dere?

Ja, begge to er jo offentlige personer!

Er forholdet deres kontrollerende?

Nei, det vil jeg ikke si! Vi tar hensyn til hverandre, men vi lar også hverandre gjøre det vi har lyst til! <3

Liker dere ostepop?

Om vi gjør ja! Det er digg.

Skal dere på noen festivaler i sommer? Eva hvilke?

Ja! Det håper jeg i hvert fall, men det blir nok ikke prioritert da vi uansett skal reise til utlandet som er førsteprioritet. Hadde vært gøy med Ultra eller noe.

Si en positiv ting og en negativ ting om hverandre?

Ingrid om Henrik: En positiv ting om han er at han er veldig hjelpsom, mer en vanlig og stiller opp for alle rundt seg!! En negativ ting om han er at han kan bli fort irritert og høres gjerne sintere ut en det han egentlig er på måten han snakker på.

Henrik om Ingrid: En positiv ting om hun er at hun gjør meg til det bedre. Ved å smile hele dagen, hver gang jeg kommer hjem fra jobb er hun som en bikkje som bare smiler og logrer. En negativ ting med hun er at hun aldri tar med seg brillene når vi skal se på tv, lukker ikke vinduene før vi sover og lukker ikke døren til soverommet – det ender da med at jeg må fikse dette etter at jeg har lagt meg ned under dyna – HVER DAG, haha.

Hvem blir fortest sint eller irritert?

HENRIK, hahaha! Neida, begge to blir det, men Henrik blir lettest irritert. Hahaha, han ler av dette spørsmålet, han følte seg truffen der.

Hvem av dere bruker mest penger?

Henrik som bruker på huslån!!! Definitivt.

Har dere god kontakt med hverandres søsken?

Ja, det har begge to!! <3

Har noen av dere kjørt Porsche før?

Ja, Henrik har kjørt det mye.

Hva hadde gjort om du var gravid nå Ingrid?

Jeg hadde nok tatt abort, men det gir heller ikke mening da jeg vil ha barn med Henrik, likevel er det viktig for meg å få barn når jeg er klar for det.. føler jeg.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Siden finalefesten av Paradise Hotel i fjor, snaaart ett år. <3

Vil dere ha barn sammen?

Ja, det er virkelig noe vi har lyst til en vakker dag!

Hva skal barna hete dersom det blir en jente eller en gutt?

Vi aaaaaaner ikke, har ikke tenkt på det enda.

5 kommentarer
    1. Hei Ingrid! Du er så fin og inspirerende, digger å lese bloggen din og alt du legger ut! Kunne du vært sammen med en som bare prioriterte å henge med kompisene sine, men kom til deg veldig sent for å sove med deg innimellom og ble sur og mente du manglet respekt hvis du tok opp at du var lei deg og ønsket at han satte deg først innimellom?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg