VI SKAL TIL UTLANDET!!

Endelig skjer det! Vi har bestilt en tur til Danmark denne uken, leid hus og gjort alt klart til å kjøre nedover asap. Jeg er dritgira, men jeg har problemer med å finne ut hva vi skal gjøre der nede.. vi aner ikke, men det blir nok helt toppers uansett! Gjerne kom med tips til ting å gjøre der nede om dere har noen gode.. fordi vi er stuck.

Vi skal i hvert fall være der i et par dager, feste, shoppe, bade og sole oss (håper jeg) også drar vi hjem igjen når vi føler for det! Det kommer til å bli en så sjukt gøyal tur og jeg drar sammen med Henrik, og vennene våre fra Bergen. De har meldt fint vær, sol og varme, noe som gjør at jeg gleder meg enda mer til å dra.🙌🏽🌴 Målet for turen er å ha en fet sommer og gjerne fått dratt innom LV, men det spiller svært lite rolle om det ikke går. Ellers har jeg lyst til å gjøre alt spontant denne sommeren, dette anbefaler jeg dere også til å gjøre!! Så, vi blogges fra veien ned mot Danmark i morgen, peace out. 

14 kommentarer
    1. Dere kunne ikke ha venta med og dra til Fredag vel?? For da skal jeg dra dit, og hadde vært så syyykt gøy og fått et Glimt av dere❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    2. Selv om det er tillat å reise til Danmark og andre land med lav smitte i Europa, så betyr ikke det nødvendigvis at det anbefales å dra. Ass. Helsedirektør uttalte seg til VG i dag at myndighetene anbefaler at folk holder seg hjemme i sommer. Når mennesker er i bevegelse og farter rundt, er det større sannsynlighet for smitteøkning.

      Du som såkalt «influencer» som har mange følgere burde kanskje tenkt deg et par ganger om før du velger å reise utenlands i sommer.. Her har helsevesenet i Norge arbeidet på spreng, men så fort folk har muligheten og det er anbefalt å holde seg hjemme, så reiser man likevel.

      Dette gjelder ikke bare deg, men en stor andel av befolkningen som ikke unner mennesker i helsevesenet en verdig sommerferie hjemme i Norge, og ikke en ferie som blir spolert som følge av smitteøkning fordi folk reiser utenlands.

    3. Hvorfor kan dere ikke bare holde dere hjemme i sommer? Det anbefales ikke å reise til utlandet, selvom det bare er Danmark.
      Jeg forstår at du/dere er unge å ønsker å reise og leve livet slik ungdommer gjør, men tenk på alle andre som har offeret så mye under coronakrisen.

      Du har uansett en jobb som blogger og influencer, selvom smitten i Norge skulle øke og det skulle bli en ny runde med lock down, men tenk på alle de andre som plutselig står der uten jobb og inntekt, fordi festglade ungdommer reiser til syden.

      Hvis du vil bidrar i denne dugnaden så anbefaler jeg deg å ikke legge ut masse bilder fra Danmark på sosiale medier. Du er en påvirker.

      Jeg elsker deg som person, og syns du legger ut mye bra, men akkurat dette syns jeg var utrivelig å høre.
      God tur uansett.

    4. I skal se Salling rooftop. Ligger i Danmarks 4. Største by. Så kan i lige shoppe lidt på vejen. 😉😁

    5. I skal se Salling rooftop. Ligger i Danmarks 4. Største by. Så kan i lige shoppe lidt på vejen. 😉😁

    6. Ta en tur på bakken, det er 20 min med toget fra Oslo. Dyrehavsbakken er verdens eldste tivoli og er mye morsommere enn i tivoli i køben(synes jeg, men er kanskje litt inhabil siden familien bor rett ved bakken).

      Ellers ta en tur på havnerundfarten når dere er slitne av å gå rundt i byen (København) shopping og sånt har jeg ikke noen tips om. Men er masse å se i og rundt København. Er dere i bil så går det an å ta en tur opp av Strandvejen mot Helsingør (kjempefin tur)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg