VI HAR VÆRT KJÆRESTER I ETT ÅR!!

Hei fra en kjempehappy Ingrid!! Tiden flyr og gjett hva? I dag har Henrik og jeg vært sammen i 1 år allerede!!! Er det ikke sjukt?! Tiden går så sinnssykt fort syns jeg og det er litt rart å tenke på hvor mye som har skjedd det siste året på godt og vondt. Jeg føler meg i hvert fall veldig heldig som har en så god og fin kjæreste som han og jeg vet at jeg har møtt en gutt jeg vil være sammen med for alltid.. virkelig.

For ett år siden husker jeg at vi klikket med en gang. Først ble vi bestevenner også fant vi fort utav at det var noe mer der, men selv om det kom følelser inn i bilde har vi fortsatt alltid vært bestevenner og hatt det gøy sammen. Vi ler mye og finner på spontane ting veldig ofte og vi har veldig mange like verdier som vi får tatt i bruk sammen. Vi har også hatt våre down-perioder som vi har kommet sterkere ut av og det tror jeg er viktig for flere der ute å vite. At vi alle har våre diskusjoner i forhold som er helt vanlig og som man forhåpentligvis kommer bedre ut av – slik vi har. Og det er jeg veldig glad for!

Ett år har nå godt og på det året har vi opplevd mye. Først skulle vi være offentlige sammen og takle alt av oppmerksomhet etter at han var med på Paradise Hotel i 2019 – noe som var veldig utfordrende, men også gøy! Det var mye festing, reising og spontane greier som skjedde! Oppmerksomhet hit og dit i hytt og helv*te. Kort tid etter det flyttet vi inn sammen i huset til Henrik og jeg dro fra barndoms-plassen min Klepp til Åsane i Bergen.. for kjærligheten og skolen, men skolen var ikke helt på riktig tidspunkt, derfor sluttet jeg der. Etter det fikk jeg diabetes og vi måtte gjennom en ny rutine i hverdagen og noen nedturer rundt det hvor jeg var mye sint og mye inne på sykehuset!! Uff..  <3

Hverdagen går fortsatt og vi har det veldig fint sammen, jeg elsker Henrik og føler meg veldig heldig som har han selv om jeg vet at han også er heldig som har meg, for jeg er veldig glad i de menneskene jeg blir glad i og sørger for at de har det bra. Vi har hatt ett år med ekstremt mange fine minner, reiser til syden og roadtrips, flere hytteturer og nye venner har komt inn i bildene våre. Vi flyttet sammen, pusset opp mye av huset, trent mye sammen og koser oss for hver dag som går. Jeg kunne ikke ha bedt om noe mer. Trygghet, kjærlighet og vennskap er noen ting som står oss veldig sterkt.

Jeg gleder meg til resten av fortsettelsen vår og livet vi skal ha sammen! For han er virkelig gutten i mitt liv.

Ett år siden i dag. <3 denne dagen ble vi kjærester.

3 kommentarer
    1. Henrik er ganske stilig da.

      Og han har en fin fast rompe (virker det som)

      Må være deilig å ha sex med han da.

      Jeg kom på noen som skjedde, i 1982, da jeg plukka jordbær, for bondekona Sand.

      Jeg måtte drite da, og bondekona Sand sa det, at jeg kunne drite mellom radene da.

      Og så dukka Geri og Ditlev opp, og tvang meg til å drite i en kurv med jordbær da.

      Noe sånt.

      Så sånn var nok det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg