VI HAR TATT KJÆRESTE TATOVERING!!

OMG! Hva fa*n har vi gjort dere?! Jeg vet.. vi er litt crazy.. men vi blir unnskyld med at vi lever i det minste en gang. Henrik og jeg endte nemlig opp med å ta en kjæreste tatovering som vi har snakket om i lang tid, nesten siden vi ble sammen faktisk, rett og slett vi fordi vi liker den dritgodt og fordi vi er glad i hverandre selvfølgelig.😍 Jeg har nesten ikke mer å si en at vi ikke angrer så langt, hahaha! Selv om det har gått en dag, og at selv om flere er i mot kjæreste tatoveringer så driter vi i det. Om det skulle bli slutt er fortsatt Henrik en King og jeg en Queen, check. Derfor går det bra tenker jeg. Er det noe jeg aldri hadde gjort var det å skrive navnet hans, så vet dere det.

Uansett, jeg håper dere liker den like godt som vi gjør. Vi valgte å ta tatoveringene i rød fordi det er for kjærlighet tenker vi. Det er også den eneste fargetatoveringen Henrik har på kroppen og da føler jeg det er ekstra spesielt og fint fra hans side – OG min.

Ser jeg er litt tørr på handa.. og tatoveringene våre ble tatt i går, derfor er de såre og må heale et par dager før de ser helt fine ut.

24 kommentarer
      1. 🤣🤣🤣 nei si d…hva skal de gjøre da, det blir nok ett like stort problem som den tatto’n er stor vil jeg tro🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻

      2. Om du i det minste hadde giddet å skumme igjennom innlegget før du kastet deg over kommentarfeltet, ville du fått med deg at dette faktisk er så til de grader gjennomtenkt at selv et eventuelt brudd er tatt med i betraktningen ved valget av motiv.
        Jeg syntes de den var ur-kul, og kunne seriøst tenkt meg å tattovert noe lignende uavhengig av kjæresten min!

      3. HALLO ANONYM: hva er problemet med denne tatoveringen om det skulle bli slutt? Det står jo ikke Ingrid og Henrik! Haha… ro ned noen hakk da…. Som Ingrid sier: hun er en queen og Henrik er king, uansett om de kommer til å tilbringe hele livet sammen eller ikke!
        Jeg syns de var veldig kreative og fine jeg, Ingrid! 😀 Klemmer! <3<3<3

        1. Sorry folkens! Jeg misforsto!! Jeg var sliten i går. Jeg leste hele i går kveld og da skjønte jeg det. Unnskyld.

    1. Jeg og kjæresten min har også kjæreste tattovering🥰 Han har mikke mus, og jeg har Minnie Mus😍😍❤️

    2. Folk ass. Slutt og legg dere opp i hva andre gjør med kroppen sin! Meg og mannen har kjærestetatoveringer, som dekker 1 fjerdedel av armene 😃

    3. Folk ass. Slutt og legg dere opp i hva andre gjør med kroppen sin! Meg og mannen har kjærestetatoveringer, som dekker 1 fjerdedel av armene 😃

    4. Jeg tenker kjør på! Deres liv. Hvis dere ville ta tatoveringen sammen så ville dere det. Synes det e dritkult du står frem og gjør hva du vil. Aldri slutt me det!

      Haters gonna hate uansett, you do you 😉 <3

    5. Kristina du tar deg nær av alt. Voks opp. Hah funket det ikke med Erik, hvorfor skal det funke med Henrik boomer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg