VI HAR OPPGRADERT TIL PENTHOUSE SUITEN

Reklame | Zafiro Palace Hotel, Alcudia

THE BIG PENTHOUSE SUITE

Hei fininger. Jeg har ikke skrevet til dere hvor vi bor før nå fordi det har vært fint med litt fred og ro selv om flere har spurt hvor vi bor. Henrik og jeg har bodd på vakreste Zafiro Palace Hotel i Alcudia i noen dager og har nå oppgradert rommet vårt til en svær to-etasjers suite med egen takterrasse og jacuzzi for oss selv. Det er så sjukt fin her og vi kommer garantert til å nyte de siste dagene ekstra mye nå. Det er deilig å kunne oppgradere rommet da dette er vår første ferie sammen! Etter et par runder med kameraet har jeg fått tatt en del bilder til dere slik at dere får se den syke suiten vår. Jeg kan med hånden på hjerte si at dette er en av de fineste hotell rommene jeg har hatt noen sinne! Jeg håper dere syns det er like gøy som meg å se bilder av hoteller og området generelt. Dette hotellet anbefaler jeg på det sterkeste og vi kan si oss 100% fornøyd med god service og utrolig vakre rom. Her kommer det en master suite tour til dere fine. ✨

Se så fint og åpent bad vi har. Her kan man også ligge i badekaret mens man ser inn på soverommet og ut gjennom terrassen! Elsker det. Veldig klissete dersom man er på ferie med kjæresten, hehe.

Her er stua med tv, sofabord, skrivepult.

Dette liker jeg og dette syns jeg er en fin overraskelse og komme til! Fysøren så koselig det er.

Dette er utsikten fra den første etasjen (hotellrommet ligger helt på toppen i den øverste etasjen), men da dette er en to etasjers leilighet så er dette da utsikten fra etasje 1. Se så fint det er og hvor stort område er. Det passer for alle rett og slett.

Trapp opp til andre etasje!

Koselig liten Lounge plass <3

OG over til det vi digger mest, nemlig jacuzzi på takterrassen. Altså se så heldige vi er!

Fra jacuzzien får man denne sinnssyke utsikten, hvor fint er det ikke på kvelden når man har lyst til å slappe av med bobler i vannet og i glasset, deilig.

Jeg elsker dette rommet allerede!

Akkurat nå: Bade i jacuzzi mens vi soler oss og blir tan de siste dagene før vi skal dra hjem!

4 kommentarer
    1. følge dæ over alt på sosiale media og har alltid syntes at du e ei skikkelig herlig jenta, men æ må si æ blir skuffa når du tjene penga på å promotere for nåkka som kan føre til at folk blir spillavhengig. æ kjenne flere som har blitt spillavhengig etter å bare skulle prøve og spille en gang, og de har har kjørt hele livet sitt til helvete bare pga det der. enkelte har ikke råd til mat eller strøm engang, bare for et føkkings spill. du burde være et godt forbilde som ikke vise at det e greit å bruke tia si på sånn tull. det kan faktisk ødelegge livan til folk, så æ blir skikkelig provosert og direkte lei mæ. du har sikkert ikke tenkt over det når du har inngått en deal med dem, men e derfor æ legg igjen denna kommentaren på bloggen din så du e klar over det til neste gang. du slår mæ ikke som ei jenta som vil folk vondt, men det du har gjort nu kan påvirke folk til å prøve ut spillet og det e så sykt avhengighetsskapanes. det e bare trist.. håpe du tar til dæ det æ sir nu. æ skriv ikke detta for å være kjip med dæ, men for å hjelpe dæ å åpne opp øyan litt.
      håpe du og henrik kose dokker på ferie<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg